Warto wiedzieć

Wydarzenia

Marketing w warsztacie

17 dni temu  20.09.2022, ~ Rafał Dobrowolski   

Konfigurator umów serwisowych Renault i Dacia

Obie marki wprowadzają nowe narzędzie online. Konfigurator obejmuje umowy na usługi serwisowe zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.

W ramach rozwoju sklepów internetowych R-Shop i Dacia Shop wprowadzone zostało nowe narzędzie dla klientów indywidualnych i profesjonalnych: konfigurator umów serwisowych. Klienci, którzy nie zdecydowali się na wykupienie umowy serwisowej przy zakupie swojego auta, będą mogli to zrobić online poprzez sklep. Każdy klient Renault lub Dacia ma możliwość skonfigurowania i zakupu online umowy serwisowej dla samochodu do 1 roku.

Konfigurator zapewnia szybką i łatwą wycenę umowy serwisowej, możliwość jej zawarcia online lub wygodnej rezerwacji terminu w przypadku chęci podpisania umowy u dealera.

2 rodzaje umów

Konfigurator obejmuje dwa rodzaje umów EASY SERVICE i FORMULA NON STOP. FORMULA NON STOP to umowa serwisowa, która obejmuje ochronę pogwarancyjną pojazdu oraz usługi Assistance przez wybrany czas trwania lub do osiągnięcia określonego przebiegu. EASY SERVICE to umowa serwisowa, która obejmuje dodatkowo przeglądy.

Na jakie korzyści może liczyć klient? Jak czytamy w komunikacie prasowym, to przede wszystkim ochrona przed nieprzewidzianymi kosztami napraw z powodu awarii głównych elementów lub podzespołów. Konfigurator umów serwisowych to stałe i niezmienne koszty przeglądów przez okres trwania umowy (bez względu na podwyżki cen).

Oszczędności i bezpieczeństwo

Prócz oszczędności, klient ma zyskać pewność ochrony pogwarancyjnej bez ograniczeń wartościowych oraz długiej listy wykluczeń (gwarantem jest producent). A też np. odholowanie pojazdu do najbliższego ASO Renault w przypadku awarii (24-godzinna ochrona Renault Assistance w czasie podróży na terytorium Polski oraz Unii Europejskiej i Szwajcarii). Nowa propozycja to także pełna pomoc w razie awarii wraz z możliwością skorzystania z pojazdu zastępczego i zakwaterowania na czas naprawy.

Fot. Grupa Renault

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony