Nowa propozycja wychodzi naprzeciw oczekiwaniom właścicieli aut spod znaku Trzech Diamentów, którzy – zgodnie z wynikami regularnie prowadzonych badań satysfakcji klientów - niezwykle cenią sobie wysoką jakość usług serwisowych świadczonych w autoryzowanej sieci Mitsubishi Motors.
Polski oddział Mitsubishi Motors, prowadzony przez firmę Astara Poland, proponuje właścicielom używanych samochodów marki Mitsubishi atrakcyjny program serwisowy o nazwie „Opieka na 7”.
Program „Opieka na 7” Program umożliwia beztroskie korzystanie z pojazdu po wygaśnięciu gwarancji producenta i jest adresowany do posiadaczy używanych samochodów, pozwalając na ubezpieczenie kosztów napraw aut w wieku do 7 lat. Ubezpieczenie kosztów naprawy to ochrona w razie wystąpienia awarii mechanicznych, elektrycznych lub elektronicznych. W przypadku wystąpienia awarii zapewniona jest możliwość bezgotówkowych napraw w Autoryzowanym Serwisie Mitsubishi bez zbędnych formalności.
Do programu może przystąpić każdy właściciel samochodu marki Mitsubishi pochodzącego z polskiej lub europejskiej autoryzowanej sieci dystrybucyjnej, zarejestrowanego na terenie Polski, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony i niebędącego na gwarancji producenta, w wieku do 7 lat, którego przebieg nie przekracza 200.000 km z wykonanym w ASO przeglądem kwalifikującym pojazd, potwierdzonym listą kontrolną.
Najważniejsze korzyści dla uczestników programu to pewność kompleksowych napraw po zakończeniu gwarancji producenta, dokonywanie napraw w ramach ubezpieczenia w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi z użyciem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych, co podwyższa wartość rezydualną aut w momencie odsprzedaży oraz pokrycie kosztów napraw na terytorium geograficznym Europy.
Fot. Mitsubishi Motors Corporation
Komentarze (0)