Warto wiedzieć

Wydarzenia

ponad rok temu  21.02.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nagroda dla corocznego kalendarza

Kalendarz ścienny HELLA "Masters at Work" zapewnia wgląd w warsztaty na całym świecie. Kalendarz zdobył teraz nagrodę za wyjątkową, niepowtarzalną koncepcję.

Praca w warsztacie wymaga pasji i profesjonalizmu. Atrybuty te są niezbędne do osiągnięcia doskonałości dzień po dniu i zagwarantowania, że ​​samochody wrócą na trasę tak szybko, jak to możliwe. HELLA doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wspiera entuzjazm motoryzacyjny na całym świecie poprzez program "Przyjaciel warsztatu". Firma uosabia to już w swoim corocznym kalendarzu "Masters at Work".

Imponujące fotografie połączone z krótkimi tekstami opartymi mottem "one job, one passion, one world" zapewniają wgląd w wiele niezależnych warsztatów na całym świecie. Ponadto kody QR wydrukowane na tylnej stronie każdego kalendarza zawierają link do krótkich "making-of" filmów nakręconych podczas poszczególnych sesji zdjęciowych - które przenoszą widzów w sam środek akcji. Kalendarz, dzięki unikalnej koncepcji w styczniu tego roku, został nagrodzony Nagrodą Doskonałości Gregora. Jury tej nagrody - jedno z najbardziej prestiżowych konkursów w branży drukarskiej i medialnej - ocenia kalendarze w oparciu o kryteria, w tym tematykę, projekt i produkcję.

- Cieszymy się, że udało nam się zdobyć tę nagrodę - mówi Jörg Harjes, Head of Marketing Independent Aftermarket. - Wykorzystujemy tę koncepcję, aby umieścić naszych klientów na pierwszym planie i wizualnie uchwycić ich pasję, która bardzo wyraźnie odróżnia nas od rynkowych partnerów i innych koncepcji.

Pomysł na kalendarz powstał w ramach strategii komunikacji "Przyjaciel warsztatu": jesienią 2017 r. HELLA zaprosiła niezależne warsztaty do promowania się za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, przedstawiając siebie i swój zespół, swoją lokalizację i specjalne projekty naprawy pojazdów. Jury HELLA wybrało następnie dwanaście wybitnych prac jako zwycięzców. Niezależnie od tego, czy w Australii, Południowej Afryce, Meksyku, Brazylii, Indiach, Rosji, Polsce, Francji, Hiszpanii, Niemczech czy Holandii - pasja do samochodów i dbałość o szczegóły znajduje się w centrum uwagi na całym świecie. Widzowie mogą teraz zobaczyć to samo z miesiąca na miesiąc w kalendarzu "Masters at Work".

Tagi: Hella, kalendarz,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony