Segment F – marki premium
W segmencie największych limuzyn poziom rejestracji hybryd za pierwsze pół roku to 3 samochody. Na pierwszym miejscu (2 rejestracje) znajduje się BMW 7 – samochód ten w wersji hybrydowej startuje od 450 tys. zł. Jedną rejestrację odnotował Lexus LS. Samochód zgodnie z cennikiem kosztuje od 633 tys. zł.
Segment G – marki premium
Klasa samochodów sportowych również występuje w odmianach hybrydowych. Od stycznia do czerwca 2017 roku zarejestrowano w sumie 16 egzemplarzy. Na pierwszym miejscu (po 6 rejestracji) znalazły się Porsche Panamera (ceny od 490 tys. zł) oraz BMW i8 (ceny od 616 tys. zł). Trzecie miejsce (4 rejestracje) przypadło Lexusowi RC, który kosztuje od 199 tys. zł.
Crossovery – marki premium
Również w przypadku marek premium segment ten jest niezwykle popularny wśród klientów wybierających samochody hybrydowe. W okresie od stycznia do czerwca 2017 roku zarejestrowano w Polsce 338 egzemplarzy. W większości przypadków (336 sztuk) był to Lexus NX, którego ceny zaczynają się od 196 tys. zł. Pozostałe dwie rejestracje to Mercedes GLE (od 354 tys. zł).
SUV-y – marki premium
W pierwszym półroczu bieżącego roku zarejestrowano 268 samochodów należących do tego segmentu. Na pierwszym miejscu znalazł się kosztujący od 307 tys. zł Lexus RX – 209 rejestracji. Na kolejnych miejscach znalazło się Volvo XC90 (33 rejestracje) w cenie od 351 tys. zł, BMW X5 (11 rejestracji) kosztujące od 267 tys. zł oraz Porsche Cayenne (5 rejestracji) kosztujące od 428 tys. zł. Na pozostałych miejscach uplasowały się Mercedes GLC (5 rejestracji), Audi Q7 (4 rejestracje) i Mercedes GLC Coupe z jedną rejestracją.
* Materiał jest oparty na zestawieniu danych o liczbie rejestracji modeli hybrydowych dostępnych w Polsce w pierwszym półroczu 2017, opracowanym przez Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.
Komentarze (0)