Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

ponad rok temu  19.10.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nissany wracają do serwisu

NISSAN SALES CEE Kft. oddział w Polsce poinformował, że w niektórych samochodach marki Nissan Qashqai (J11), wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii od 12. do 28.06.2017 r. kierunkowskaz lusterka drzwiowego może nie działać zgodnie z założeniem, gdy włączone jest ogrzewanie tylnej szyby.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami pojazdów objętych akcją, w celu naprawy złącza wiązki lusterka drzwiowego.

NISSAN SALES CEE powiadomił też, że w samochodach marki Nissan:

  • Navara Pick-up (D22) wyprodukowanych w Japonii od 06/01/2004 do 02/03/2012,
  • Almera (N16) wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii od 04/01/2004 do 24/11/2006,
  • X-Trail (T30) wyprodukowanych w Japonii od 10/01/2004 do 28/11/2012,
  • Terrano II (R20) wyprodukowanych w Hiszpanii od 12/01/2004 do 28/11/2006,
  • Teana (J31) wyprodukowanych w Japonii od 05/04/2004 do 01/11/2007,
  • Tino (V10) wyprodukowanych w Hiszpanii od 07/01/2004 do 21/11/2005,
  • Patrol Pick Up (Y61) wyprodukowanych w Japonii od 10/01/2004 do 28/11/2012,

czynnik uruchamiający z azotanem amonowym w nie wysuszonych urządzeniach napełniania czołowych poduszek powietrznych Takata SPI ulega degradacji po długim czasie działania wilgoci zawartej w otoczeniu i zmian wysokich temperatur. W takich warunkach w czasie wypadku taka poduszka powietrzna może napełnić się z tak ekstremalnym ciśnieniem, że obudowa urządzenia napełniania może ulec zniszczeniu i rozrzucić metalowe fragmenty wewnątrz kabiny.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 5 063 pojazdy. Lista numerów VIN w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami pojazdów objętych akcją, w celu wymiany poduszki powietrznej pasażera na część poprawioną.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony