Na początku 2023 roku liczba salonów sprzedaży Lexusa powiększyła się o dwa nowe obiekty w województwach, w których do tej pory firma nie była obecna. Koncern ma teraz 18 salonów sprzedaży w całej Polsce.
Lexus w 2023 roku kontynuuje rozbudowę sieci salonów i dążenie do osiągnięcia 100-procentowego pokrycia sprzedaży rynku premium w Polsce. Otworzony przez Grupę Walder salon Lexus Bydgoszcz to pierwszy punkt marki w kujawsko-pomorskim. Lexus Rzeszów (na zdjęciu) to z kolei pierwszy obiekt na Podkarpaciu.
Nowe salony Lexusa powstały zgodnie z założeniami Lexus Retail Concept, który łączy styl z komfortem i ergonomią. W wystroju wnętrza widoczne są nawiązania do detali stylistycznych samochodów Lexusa, a także charakterystycznych dla japońskiej kultury wzorów. Szczególną wagę przywiązuje się do takich aspektów jak muzyka, zapach, oświetlenie, czy nawet specjalne w tym celu zaprojektowane fotele dla oczekujących klientów.
Jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie
Priorytetem w sieci dealerskiej Lexusa w Polsce jest najwyższa jakość obsługi klienta. Każdy obiekt funkcjonuje zgodnie z zasadami japońskiej gościnności Omotenashi, by każdy klient czuł się jak gość we własnym domu, a wizyta w salonie japońskiej marki ma być unikalnym doświadczeniem i pierwszym krokiem do spektakularnego świata Lexusa. O to, aby każdy klient został zauważony, serdecznie przywitany i był przez cały czas pod opieką dba Omotenashi Manager.
Komentarze (1)