Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

ponad rok temu  05.07.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowości od Nissens w nowej odsłonie platformy internetowej - Nissens Showroom

Wirtualny Salon „Nissens Showroom” to nowa platforma internetowa duńskiego specjalisty z zakresu chłodzenia silnika i klimatyzacji samochodowej. Narzędzie to ma na celu udostępnić szerszej publiczności aktualności i interesujące informacje o produktach Nissens. Publikowane na platformie treści przybierają formę 360 - stopniowego pokazu, a wirtualny salon oferuje dodatkowe korzyści dla partnerów biznesowych firmy i konsumentów, na niezależnym rynku części zamiennych.

Nissens Showroom został opracowany, jako platforma internetowa do udostępniania wszelkich ważnych informacji związanych z nowo wprowadzonymi lub niedawno rozszerzonymi kategoriami i grupami produktów w ofercie Nissens Automotive. Strategia firmy określa kilka ambitnych planów rozwoju linii produktowych, a Wirtualny Salon został zaprojektowany, jako łatwo dostępny kanał informacyjny dla partnerów biznesowych Nissens. Dystrybutorzy części zamiennych mogą być na bieżąco informowani o nowościach i ulepszeniach wprowadzanych przez Nissens.

Naszym zamiarem jest zwiększenie możliwości biznesowych naszego partnera w oparciu o stale aktualizowane portfolio produktów, szczególnie teraz, dzięki ważnym nowościom w różnych kategoriach. Wprowadzając na rynek nowy produkt, umacniamy naszą pozycję wiodącego specjalisty na rynku posprzedażowym w zakresie samochodowych układów klimatyzacji, chłodzenia silnika, wydajności silnika i emisji spalin. Poszerzanie naszej oferty o nowe, kluczowe komponenty systemu to jak dodawanie kolejnych punktów do całościowego obrazu danego systemu, dla którego oferujemy kompletne rozwiązanie. Dzięki kompleksowemu podejściu obejmującemu, m.in. dogłębną analizę rynku i trendów oraz skupienie się w dużym stopniu na pokryciu parków samochodowych, mamy świadomość tego, co oferuje największy potencjał komercyjny na rynku. W ten sposób dystrybutorzy produktów Nissens mogą cieszyć się ze stałego rozwoju podczas pracy z naszą gamą produktów. To, co teraz dodaliśmy, to kompleksowy kanał informacyjny, w którym wszystkie ekscytujące, nowe wiadomości biznesowe można zobaczyć pod jednym adresem internetowym - mówi Klavs T. Pedersen, wiceprezes Nissens Automotive.

Nissens Showroom ma na celu zapoznanie odwiedzających z pełną gamą nowości produktowych. Podczas wizyty w wirtualnym salonie objaśnione zostają wartości dodane produktu, jego rola oraz dane techniczne. Wszystko to zostało zaprojektowane tak, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających odbiorców.

Wirtualny salon Nissens można odwiedzić pod adresem:  https://showroom.nissens.com/pl/ 

Tagi: Nissens,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony