Sklep internetowy Sprzeglo.com.pl przeprowadził rebranding swojej marki. Wdrożone zmiany dotyczą nie tylko logotypu i wyglądu strony, ale również całości działań komunikacyjnych związanych z marką.
W ramach nowej identyfikacji wizualnej, zmiany wprowadzone na stronie zapewniają łatwiejszą nawigację i bardziej intuicyjny dobór części poszukiwanych przez użytkownika sklepu internetowego.
Miesiące skrupulatnego przygotowywania makiet i przeprowadzania testów zaowocowały nowym, oszczędnym i bardziej przejrzystym wyglądem sklepu. Oprócz tego, wdrożone zostały nowe funkcjonalności, mające na celu usamodzielnienie użytkownika i stworzenie jeszcze szybszej i łatwiejszej drogi zakupu poszukiwanych zestawów sprzęgieł i kół dwumasowych.
Efekty rebrandingu można sprawdzić pod adresem www.sprzeglo.com.pl.
Czytaj także:
Wybór producenta? Świadomość kierowców się zmienia [WYWIAD]
Regeneracja sprzęgła. Kiedy warto?
Sprzęgło hydrokinetyczne – budowa, działanie, awaria i wymiana
Komentarze (1)