Warto wiedzieć

Wydarzenia

ponad rok temu  28.09.2022, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Podczas Automechaniki 2022 zaskoczyli nawet Chińczyków

Rewolucyjny pomysł marketingowców spod Lublina podbił serca publiczności na targach Automechanika we Frankfurcie nad Menem (Niemcy). Podczas tego wydarzenia zaprezentowano projekt, który umożliwia wirtualne przebycie dystansu ponad 1200 kilometrów w ciągu zaledwie kilku sekund!

Pochodząca spod Lublina firma P.H.U. SZCZEPAN opracowała rozwiązanie, które skutecznie zaciera granice pomiędzy światem rzeczywistym i wirtualnym. Całość oparta jest o technologię VR (wirtualna rzeczywistość) oraz specjalne okulary (gogle). W momencie ich nałożenia, użytkownik przenosił się do showroomu marki - i mógł eksplorować go dokładnie tak, jakby fizycznie tam był - przemieszczając się z miejsca na miejsce, a także poznając parametry maszyn za pomocą specjalnych hotspotów.

Maszyny, które można zobaczyć w wirtualnym świecie 3D, poznanie pełnego asortymentu marki to tylko jeden z elementów wykorzystania technologii VR.

- Dla mnie najważniejsze było zbudowanie nowego doświadczenia użytkownika. Możliwość przeniesienia się o ponad 1000 km w ciągu sekundy, miało spowodować, że odwiedzający targi zapamiętają naszą markę - podkreśla Karolina Ślebocka, kierownik marketingu P.H.U. SZCZEPAN.

Wtóruje jej Tomasz Szymański.

- Rozwiązanie spotkało się z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem publiczności - praktycznie każdy korzystający z tego rozwiązania powtarzał: It’s awesome, tzn. To wspaniałe. I choć technologia VR nie jest niczym nowym, to w 2022 ciągle robi wrażenie - 99% osób korzystających z gogli robiła to pierwszy raz w swoim życiu! I to nawet pomimo tego, że zdecydowaną większość korzystających z VR osób stanowili ludzie z top management firm z branży automotive - z całej Europy i świata, w tym tak zaawansowanych technologicznie krajów jak Indie czy Chiny! - mówi specjalista ds. marketingu w P.H.U. SZCZEPAN.

Firma P.H.U. Szczepan działająca w podlubelskiej Jabłonnie to jeden z liderów e-commerce w Polsce. Przedsiębiorstwo działa od 2006, aktualnie zatrudniając ponad 50 specjalistów. PHU Szczepan to firma o zasięgu globalnym - produkty tej marki znane są nie tylko w Polsce, ale i w 53 krajach całego świata. Więcej na temat działalności firmy na: https://sklep.phu-szczepan.pl/ i profilach społecznościowych.

Fot. Firma P.H.U.

Media do artykułu

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Piotr 1 ponad rok temu No i szacun! Polacy w końcu pokazują co potrafią!
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony