Członkowie programu lojalnościowego Shell ClubSmart mogą korzystać z pomocy w podróży w ramach ubezpieczenia Car Assistance Allianz Assistance*. Klienci Shell mogą liczyć na pomoc w postaci doładowania akumulatora, zmiany koła czy dowozu paliwa, gdy skończy się w czasie podróży.
W ofercie znalazły się również porady prawne Allianz Assistance w przypadku kolizji drogowej oraz pomoc przy wymianie niewłaściwego paliwa. Co trzeba zrobić? Wystarczy, że w miesiącu poprzedzającym zgłoszenie na karcie uczestnika programu zarejestrowano transakcję o wartości powyżej 1 punktu Shell ClubSmart. Należy pamiętać, że konto musi być zarejestrowane na stronie www.shellsmart.com. W razie zdarzenia klient powinien zadzwonić na specjalną infolinię i podać swoje imię, nazwisko i numer karty Shell ClubSmart.
Nowością w programie Shell ClubSmart jest również współpraca z Booking.com i Rentalcars.com. Od teraz każdy uczestnik programu dokonując rezerwacji na Booking.com lub wypożyczając samochód na Rentalcars.com otrzyma na swoje konto ClubSmart 5 punktów za każde wydane 1 euro (lub jego ekwiwalent, jeżeli płaci w innej walucie).
*Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za realizację oraz jakość świadczonych usług assistance jest AWP P&C S.A. Oddział w Polsce. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu ochrony określone są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia dostępnych na www.shellsmart.com. Oferta obowiązuje do 31.12.2018 r.
Komentarze (0)