Na polskim rynku obecnych jest kilka sieci serwisowych, które zrzeszają w swoich strukturach niezależne warsztaty. Jednym z wyróżniających się podmiotów jest Q Service Castrol, sieć będąca wspólną inicjatywą marek Castrol i Inter Cars. Na co mogą liczyć serwisy, które dołączają do jej struktur?
Oficjalnie sieć Q Service Castrol zainaugurowała swoją działalność w 2019 roku i przebojem zdobyła rynek. Obecnie jest to ponad 260 warsztatów, które każdego dnia dbają o utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, a także o to, aby kierowcy mogli poruszać się w pełni sprawnymi autami.
Jako sieć Q Service Castrol jesteśmy obecni na rynku niecałe 2 lata, ale należy podkreślić, że mamy za sobą ponad 20 lat doświadczeń, kiedy to rozwijaliśmy wcześniejsze projekty sieciowe. Chętnie korzystamy z tej przewagi, dzieląc się wiedzą i dobrymi praktykami z naszymi najważniejszymi partnerami, czyli właścicielami serwisów zrzeszonych w naszych strukturach - mówi Marta Ciesielska, Menedżer ds. Sieci Serwisowych Inter Cars SA.
- Niemal każdy serwis niezależny sprzedaje produkty Castrol. Teraz rozszerzamy naszą ofertę i dajemy serwisom możliwość wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku. Serwisy otrzymują od nas najbardziej rozpoznawalną markę i pewność, że szyld Q Service Castrol będzie szeroko komunikowany i wsparty wysokiej jakości ofertą biznesową - dodaje Tarek Hamed, Marketing Menedżer Castrol.
Wsparcie marketingowe
Wysoka rozpoznawalność sieci to zasługa m.in. szeroko zakrojonych kampanii marketingowych, które skierowane są do kierowców. Do ich tworzenia menadżerowie odpowiedzialni za rozwój Q Service Castrol zdecydowali się zaprosić znanych sportowców, Piotra Gruszkę i Zbigniewa Bartmana, a całość oprzeć na nomenklaturze siatkarskiej. I tak akcja „Asy Serwisowe” podzielona została m.in. na takie odsłony jak: „Mistrzowskie Otwarcie”, „Wakacyjne Manewry” czy „Jakość na Medal”.
W 2020 roku do Mistrzowskiej Drużyny dołączył również Bartosz Ostałowski, ambasador Inter Cars i jedyny na świecie drifter, który prowadzi pojazd stopą. Jego profil na portalu Facebook śledzi ponad 61 000 fanów, a on sam miał okazję gościć w takich programach jak „TOP GEAR”, „Hejt Park” w Kanale Sportowym i „Duży w Maluchu”.
Wszystkie akcje marketingowe zarządzane przez sieć są ściśle skorelowane z działaniami w warsztatach, dzięki czemu klienci odwiedzający serwisy z logiem Q otrzymują jednolity przekaz.
Wsparcie biznesowe
Szeroko zakrojone akcje marketingowe to ważny argument za dołączeniem do sieci, ale niejedyny. Warsztat, decydując się na współpracę, liczyć może na szereg korzyści, wynikających z takiej kooperacji.
Wszystkie serwisy, należące do naszej sieci, traktujemy na zasadach partnerskich, umiejętnie wsłuchując się w ich potrzeby. To relacja oparta na zaufaniu, doświadczeniu, a także wspólnej i spójnej wizji, dotyczącej rozwoju. Serwisy oznaczone naszymi logami mogą liczyć na m.in. programy inwestycyjne wspierające rozwój i wyposażenie serwisu, pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach, promocjach, szkoleniach, ofertach, poradach czy bezpłatny pakiet oznakowania sieciowego, wzmacniający wiarygodność serwisu oraz wiele innych - mówi Marta Ciesielska.
Rada Sieci
Sieć Q Service Castrol opera się na dialogu. To właśnie ten aspekt był powodem do powstania Rady Sieci, składającą się z przedstawicieli serwisów. Ich rolą jest reprezentowanie wszystkich serwisów zrzeszonych w sieci, zgłaszania potrzeb i pomysłów a także wspieranie kolegów po fachu.
– Jesteśmy doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy mogą pochwalić się wieloma sukcesami na płaszczyźnie biznesowej. Chętnie dzielimy się tym doświadczeniem z innymi kolegami, potrzebującymi naszej pomocy. Każdy ich sukces to dla nas ogromna radość, a jednocześnie korzyść dla naszej organizacji. Dzięki wspólnej kooperacji czujemy, że wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku, co ma bezpośrednie przełożenie na nasz biznes – przekonuje Karol Kukiełka z NOVA AUTO.
Okiem Serwisów
Sieć Q Service Castrol bardzo w krótkim czasie mocno zaznaczyła swoją obecność na rynku. Swoją świeżością i innowacyjnym podejściem udowodniła, że współpraca z warsztatami może przynieść wiele korzyści obu stronom.
Han-Big - jeden z serwisów należących do sieci Q Service Castrol
W sieci Q Service Castrol jestem obecny od początku jej istnienia. Zdecydowałem się dołączyć ze względu na rozwój biznesu, a także przez wzgląd na rosnące oczekiwania klientów. Szeroki dostęp do szkoleń pozwala na bieżąco aktualizować posiadaną wiedzę, dzięki czemu oferta mojego warsztatu może rozwijać się wraz z technologią, stosowaną w nowoczesnych pojazdach Z perspektywy czasu współpracę z siecią oceniam bardzo pozytywnie - mówi Krzysztof Hanzel, właściciel Han-Big, należącego do Q Service Castrol.
Więcej na temat sieci znaleźć można na qservicecastrol.eu
Komentarze (1)