Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

Artykuł sponsorowany

miesiąc temu  22.10.2020, ~ Administrator   

Q Service Castrol. Dlaczego warto przyłączyć się do sieci?
Strona 1 z 2

Na polskim rynku obecnych jest kilka sieci serwisowych, które zrzeszają w swoich strukturach niezależne warsztaty. Jednym z wyróżniających się podmiotów jest Q Service Castrol, sieć będąca wspólną inicjatywą marek Castrol i Inter Cars. Na co mogą liczyć serwisy, które dołączają do jej struktur?  

Oficjalnie sieć Q Service Castrol zainaugurowała swoją działalność w 2019 roku i przebojem zdobyła rynek. Obecnie jest to ponad 260 warsztatów, które każdego dnia dbają o utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, a także o to, aby kierowcy mogli poruszać się w pełni sprawnymi autami.

Jako sieć Q Service Castrol jesteśmy obecni na rynku niecałe 2 lata, ale należy podkreślić, że mamy za sobą ponad 20 lat doświadczeń, kiedy to rozwijaliśmy wcześniejsze projekty sieciowe. Chętnie korzystamy z tej przewagi, dzieląc się wiedzą i dobrymi praktykami z naszymi najważniejszymi partnerami, czyli właścicielami serwisów zrzeszonych w naszych strukturach - mówi Marta Ciesielska, Menedżer ds. Sieci Serwisowych Inter Cars SA.
- Niemal każdy serwis niezależny sprzedaje produkty Castrol. Teraz rozszerzamy naszą ofertę i dajemy serwisom możliwość wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku. Serwisy otrzymują od nas najbardziej rozpoznawalną markę i pewność, że szyld Q Service Castrol będzie szeroko komunikowany i wsparty wysokiej jakości ofertą biznesową - dodaje Tarek Hamed, Marketing Menedżer Castrol.

Maciej Oleksowicz_QSC.jpg

Wsparcie marketingowe
Wysoka rozpoznawalność sieci to zasługa m.in. szeroko zakrojonych kampanii marketingowych, które skierowane są do kierowców. Do ich tworzenia menadżerowie odpowiedzialni za rozwój Q Service Castrol zdecydowali się zaprosić znanych sportowców, Piotra Gruszkę i Zbigniewa Bartmana, a całość oprzeć na nomenklaturze siatkarskiej. I tak akcja „Asy Serwisowe” podzielona została m.in. na takie odsłony jak: „Mistrzowskie Otwarcie”, „Wakacyjne Manewry” czy „Jakość na Medal”.

W 2020 roku do Mistrzowskiej Drużyny dołączył również Bartosz Ostałowski, ambasador Inter Cars i jedyny na świecie drifter, który prowadzi pojazd stopą. Jego profil na portalu Facebook śledzi ponad 61 000 fanów, a on sam miał okazję gościć w takich programach jak „TOP GEAR”, „Hejt Park” w Kanale Sportowym i „Duży w Maluchu”.

Wszystkie akcje marketingowe zarządzane przez sieć są ściśle skorelowane z działaniami w warsztatach, dzięki czemu klienci odwiedzający serwisy z logiem Q otrzymują jednolity przekaz.Bartek_Q Service Castrol.png

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 3

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 2
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony