Warto wiedzieć

Marketing w warsztacie

ponad rok temu  15.10.2021, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Shell wzmacnia dział olejowy i sektor mobility

Ewa Galanty

Od sierpnia 2021 roku za strategię oraz realizację działań marketingowych związanych z promocją środków smarnych Shell w obszarze indirect w Polsce odpowiada Ewa Galanty, a Justyna Goraj objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu działu Mobility Shell Polska.

Ewa Galanty objęła nowo utworzone stanowisko Indirect Marketing Specialist. Będzie odpowiedzialna za marketing i komunikację olejów silnikowych do samochodów osobowych – Shell Helix, aut ciężarowych – Shell Rimula, a także środków smarnych dla przemysłu – Shell Spirax, Gadus czy Mysella. W swoich działaniach będzie się koncentrować na współpracy z Autoryzowanymi Dystrybutorami środków smarnych Shell oraz ich klientami.

Ewa Galanty jest związana z Shell od blisko 20 lat. Posiada olbrzymie doświadczenie wyniesione z pracy w dziale kart paliwowych, gdzie była odpowiedzialna za działania marketingowe, sprzedażowe oraz rozwój tego obszaru. Podczas swojej kariery zawodowej z sukcesem koordynowała projekty międzynarodowe w Polsce, Krajach Bałtyckich i na Ukrainie oraz organizację wydarzeń i akcji specjalnych. Do jej ostatnich sukcesów należy m.in. rozwój i wdrożenie nowej strategii lojalnościowej dla klientów stacji paliw Shell w Polsce.

Shell Polska z nową dyrektorką marketingu

Justyna Goraj objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu działu Mobility Shell Polska. W ramach swoich obowiązków Justyna będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowych dla sektora mobility w Polsce, a także wyznaczanie strategicznego kierunku rozwoju w obszarze oferty paliwowej i programu lojalnościowego Shell ClubSmart.

Justyna Goraj pracuje w Shell Polska nieprzerwanie od ponad 15 lat. Przez ostatnie 3 lata była odpowiedzialna za działania marketingowe w dziale olejów i smarów, w szczególności za współpracę z OEMami i dystrybutorami oraz za komunikację z autoryzowanymi i niezależnymi warsztatami samochodowymi. Wcześniej pełniła funkcję menedżera do spraw marki i komunikacji, między innymi Shell Helix – wiodącej marki na rynku olejów silnikowych oraz account menedżera w zakresie CRT.

Zdobyte poprzez lata pracy doświadczenie sprawiło, że Justyna Goraj jest ekspertką w takich obszarach jak: marketing, digital marketing, zarządzanie marką i komunikacją, public relations, planowanie strategiczne czy zarządzanie projektami.

Fot. Shell

GALERIA ZDJĘĆ

Shell wzmacnia dział olejowy i sektor mobility

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony