Motomarketing.pl od dawna nie organizował szkoleń otwartych, czyli takich, na które może przyjechać nawet jedna osoba z firmy.
– Przez ostatnie dwa lata co jakiś czas pojawiały się jednak zapytania od warsztatowców, więc postanowiliśmy zaproponować im kilka tematów – mówi Maciej Matczak z Motomarketing.pl. – I dlatego zapraszamy Czytelników do dołączenia do tworzonych grup!
Planowane są następujące tematy szkoleń:
-
prawo w relacjach z klientami (sprzedaż usług i części, gwarancja i rękojmia) – także dla działu części,
-
rentowność warsztatu / jak policzyć koszt roboczogodziny,
-
sprzedaż i obsługa klienta w warsztacie.
Terminy szkoleń (pomiędzy końcem października a początkiem grudnia) zostaną ustalone w bezpośrednim kontakcie z zainteresowanymi. Na pytania o program, ceny oraz terminy Motomarketing.pl odpowie indywidualnie; dlatego prosimy zainteresowanych Czytelników o kierowanie wszystkich zapytań na mail info@motomarketing.pl.
Komentarze (0)