AW: Która z oferowanych przez sieć usług jest dla Pana najbardziej pomocna?
PD: Każda. Kompleksowość usług zapewniana przez Q Service Castrol pozwala na wsparcie i niezbędną pomoc w każdym obszarze.
AW: Co uważa Pan za największe wyzwanie w swojej pracy?
PD: Każda naprawa jest wyzwaniem, ponieważ każdy samochód, który przyjeżdża, jest traktowany indywidualnie. Zawsze sprawdzamy wszystkie elementy, nawet jeśli to rutynowy przegląd.
Aktualnie bardzo dużym wyzwaniem, które stoi przed nami, jest zmiana widoczna już powoli na rynku motoryzacyjnym, a wymagająca dostosowania wielu elementów – chodzi o zwiększoną ilość pojawiających się aut elektrycznych. Trzeba przygotować do ich naprawy całe wyposażenie i bazę wiedzy, uruchomić nowe stanowisko, które będzie spełniało normy bezpieczeństwa, jak i przeszkolić obsługę, która będzie w stanie sprostać każdej awarii.
Komentarze (1)