Michelin
Michelin CrossClimate
CrossClimate to pierwsza na świecie opona letnia mająca jednocześnie homologację zimową, która daje początek zupełnie nowej kategorii opon. Nie jest bowiem oponą całoroczną (o przeciętnych osiągach zarówno latem, jak i zimą), lecz oponą letnią z osiągami zimowymi na najwyższym poziomie – uzyskała bowiem najwyższą klasę przyczepności do mokrej nawierzchni według kryteriów oceny opon letnich i zimowych. CrossClimate dostosowuje swoje właściwości do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu nowatorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.
Opona została już poddana testom i ocenom przez niezależne organizacje, które potwierdziły najwyższe osiągi – zarówno letnie, jak i zimowe – oraz przewagę nad dostępnymi na rynku oponami całorocznymi.
Uzyskiwane przez nową oponę osiągi to rezultat zastosowania trzech zaawansowanych technologii: innowacyjnej mieszanki bieżnika, unikatowego połączenia kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D oraz bieżnika o ściętych krawędziach z lamelami o wysokich osiągach.
Mobil
Rozmowy z technikami oraz turniej Strong Traker
Stoisko producenta olejów silnikowych Mobil to propozycja dla osób, które szukają porad specjalistów ds. technicznych ExxonMobil oraz chcą poznać kompleksową ofertę olejów i smarów tego producenta. Wśród eksponowanych produktów: rodzina olejów syntetycznych Mobil 1, którymi zalewane są fabrycznie m.in. silniki Porsche i Bentley’a, oraz Mobil Delvac 1 – oleje syntetyczne do pojazdów ciężarowych i maszyn roboczych, pozwalające na wydłużenie okresów międzyserwisowych i ograniczenie zużycia paliwa.
W sobotę wydarzeniem dnia będzie Mobil Delvac Strong Traker – turniej w siłowaniu się na rękę dla kierowców ciężarówek. Nowa kategoria Open umożliwia start w zawodach każdemu pełnoletniemu uczestnikowi targów Inter Cars. Tegoroczne eliminacje kręcą się wokół liczby dziewięćdziesiąt, ponieważ w tym roku przypada 90. jubileusz wprowadzenia na rynek olejów Mobil Delvac.
Na stoisku Mobil działać będzie także strefa relaksu. Warto się tam zatrzymać i odpocząć – chociażby dla pokazów grupy tanecznej Augustyna Egurroli, jurora programów „Mam Talent” i „You Can Dance” (sobota: 9.00 – 16.00, niedziela: 9.00 – 15.00).
NGK Spark Plug
Czujniki temperatury spalin (EGTS)
Czujniki EGTS monitorują temperaturę spalin w nowoczesnych pojazdach z doładowaniem, chroniąc przed przegrzaniem podzespoły narażone na działanie gorącego strumienia spalin oraz przed ich kosztowną naprawą.
Nowy asortyment NGK to 20 najczęściej stosowanych referencji czujników, z których każda jest identyczna z odpowiednikiem z wyposażenia oryginalnego, a wszystkie razem umożliwiają dobór właściwego czujnika do około 12,6 mln samochodów. Asortyment umożliwia efektywniejsze magazynowanie dzięki specjalnym nalepkom na opakowaniach, które pozwalają na ich skanowanie przy składowaniu zarówno pionowym, jak i poziomym oraz wskazują miejsce montażu czujnika, co z kolei pomaga w jego prawidłowej instalacji.
Czujniki EGTS marki NGK można znaleźć w wyszukiwarce na stronie: www.ngkntk.pl oraz w nowym katalogu sond lambda.
Niedźwiedź
Blokada Niedźwiedź-Lock
Z blokadami drążka zmiany biegów próbowali przed laty walczyć nie tylko złodzieje samochodów, lecz także konkurenci, których wyroby nie wytrzymywały testów praktycznych. Dziś w grze pozostali najlepsi, a wśród nich Niedźwiedź-Lock.
Blokada Niedźwiedź-Lock montowana jest na stałe do nadwozia samochodu. Nic tu nie da się urwać czy odkręcić w warunkach niewarsztatowych. Blokady cechuje nowoczesna i ergonomiczna budowa, a zarazem prostota obsługi. Zastosowanie odpowiedniej konstrukcji oraz dobranie najlepszych materiałów zwiększyły do maksimum odporność urządzenia na mechaniczną ingerencję. Trwałe zamocowanie za pomocą śrub i nakrętek zrywalnych uniemożliwia jego demontaż poza specjalistycznym warsztatem. Ważnym elementem blokady jest także zamek, który chroni przed rozwierceniem elementami hartowanymi. Blokowanie następuje przez wsunięcie sworznia, który uniemożliwia ruch drążka zmiany biegów na biegu wstecznym, a przy skrzyni automatycznej w pozycji P (parking).
Blokady honorowane są przez towarzystwa ubezpieczeniowe i upoważniają do zniżki na autocasco.
Nissens
Dmuchawy kabinowe
Dmuchawy kabinowe to nowa linia produktowa w ofercie firmy Nissens. W zależności od typu konstrukcji dmuchawa kabinowa składa się z różnych części, takich jak wirnik dmuchawy, silnik elektryczny, łożyska itd. Wybrane elementy dmuchawy wpływają bezpośrednio na parametry jej pracy (np. głośność) i trwałość. Przy wdrażaniu nowej linii produktowej Nissens zwrócił na nie szczególną uwagę, aby zapewnić jak najlepsze parametry pracy urządzenia.
W zakresie dmuchaw z silnikami szczotkowymi Nissens położył nacisk na wysoką jakość materiałową i wykonawczą szczotek silnika. Wielokrotne przykłady z rynku udowodniły, że niska jakość materiału szczotek prowadzi do awarii dmuchawy lub jej przyspieszonego zużycia. Przy dużych obciążeniach prądowych szczotki o niskiej jakości grzeją się i potrafią nadtopić ustalające je elementy obudowy. Nissens zwrócił uwagę na prawidłowy dobór materiałów, z których wykonane są szczotki, oraz na ich oporność (odpowiednia mieszanina materiałów ślizgowych i dobrze przewodzących prąd) w celu zapewnienia wysokiej trwałości dmuchaw.
Komentarze (0)