Wszystkie dmuchawy kabinowe Nissens spełniają normy dotyczące urządzeń elektrycznych: ISO 7637, ISO 16750 oraz dyrektywę zgodności elektromagnetycznej (EMC). Każda dmuchawa wyposażona jest w układ sterujący jakości OE.
Optimal
Łożyska z uszczelniaczem
Jeszcze kilka lat temu zestaw naprawczy do łożyska koła w samochodach marki Mercedes (CLS, E klasy, SL) wyglądał w ten sposób: dwa łożyska stożkowe, uszczelniacz i kapa zabezpieczająca (nr ref. 401501). Obecnie firma Optimal wprowadza do swojej oferty nowe rozwiązania, takie jak zintegrowane łożyska z uszczelniaczem oraz piastą koła (nr ref. 401501L). Dodatkowym atutem jest gotowy smar, którym napełniona jest piasta, niezbędny do prawidłowego działania całego zestawu naprawczego. Pomaga to ustrzec się błędów podczas montażu, a co za tym idzie – poprawia wytrzymałość i żywotność, pozwalając zaoszczędzić czas i pieniądze.
Istnienie dwóch rodzajów tego samego zestawu daje możliwość wyboru między zestawem z samymi łożyskami a łożyskami zintegrowanymi z piastą.
OSRAM
LEDriving FOG PL
LEDriving FOG PL to wielofunkcyjne światła LED: przeciwmgłowe i dzienne. Dzięki technologii soczewkowej, podobnej do tej stosowanej w reflektorach ksenonowych, lampy są wyjątkowo mocne i odporne na uderzenia żwiru zgodnie z normami ASTM D256 i ISO 179. Wyjątkowo jasne światło gwarantuje lepszą widoczność pojazdu i poprawia bezpieczeństwo na drodze. Lampy FOG PL dostępne są z różnymi kolorami filtrów, co sprawia, że samochód zyskuje unikalny wygląd i efekt tzw. eagle eyes. Można wybierać spośród następujących kolorów: pomarańczowy, różowy, niebieski, srebrny i złoty.
OSRAM LEDriving FOG PL mogą być zamiennikami większości okrągłych świateł przeciwmgłowych o średnicy 90 mm. Są też kompatybilne z samochodami o napędzie hybrydowym i posiadającymi funkcję start-stop. Dodatkowo można dokupić specjalne uchwyty montażowe, ułatwiające dopasowanie świateł do istniejących otworów. Na rynku dostępne są już uchwyty do Toyoty, a od jesieni 2015 roku także do Volkswagena i Nissana. Zintegrowany sterownik i niewielka liczba kabli sprawiają, że zestaw jest lekki i prosty w montażu. Produkt posiada certyfikaty i homologacje zgodne z ECE, SAE, CCC, EAC i IP.
Prins
Direct LiquiMax-2.0
Firma Prins zaprezentuje na targach najnowszy system LPG czwartej generacji, przeznaczony do danego modelu wyposażonego w silnik z konkretnym kodem. Instalacja Direct LiquiMax-2.0 jest jednym z najbardziej zaawansowanych systemów gazowych dostępnych na rynku, przeznaczonym do nowoczesnych silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Dzięki technologii wtrysku gazu w fazie ciekłej możliwe jest zapewnienie optymalnych osiągów i kultury pracy silnika zasilanego LPG. Odpalanie od razu na gazie pozwala sporo zaoszczędzić na tankowaniu pojazdu, oferując użytkownikowi takie same osiągi, jak przy zasilaniu dużo droższą benzyną. Zaprojektowanie instalacji jako bezobsługowej ogranicza koszty jej serwisowania.
Ravenol
Nowości produktowe
Ravenol Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 to pełnosyntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy, wyprodukowany w technologii CleanSynto – pierwszy na świecie licencjonowany i dopuszczony przez API olej o specyfikacji API SN i lepkości SAE 0W-16.
Pełnosyntetycznym płynem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), czyli do przekładni bezstopniowych, jest Ravenol CVTF NS3/J4 Fluid. Produkt powstał na bazie PAO (polialfaolefiny), ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami. Zaprojektowany został specjalnie do przekładni CVT firmy Jatco CVT8, gwarantując jej maksymalną ochronę przed zużyciem.
Do przekładni CVT w pojazdach marki Toyota przeznaczony jest z kolei pełnosyntetyczny, niskiej lepkości Ravenol CVT KFE Fluid. Ravenol ATF DSIH 6 to natomiast pełnosyntetyczny płyn typu ATF do przekładni automatycznych, zaprojektowany na bazie polialfaolefin ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami. Przeznaczony jest do 6-biegowych przekładni automatycznych firmy Drivetrain Systems International Holdings (DSIH), stosowanych w pojazdach SsangYong.
Romix
Spinki samochodowe
Od ponad 20 lat Romix Company Sp. z o.o. zaopatruje w spinki samochodowe pojazdy w Polsce i w innych krajach Europy. Przez ostatni rok firma wprowadziła do swojej oferty kilkadziesiąt nowych mocowań. Wśród ostatnich nowości jest m.in. 21 wsporników do zderzaków.
Rozwiązania oferowane przez Romix są stosowane w ponad 40 modelach samochodów.
Schaeffler Automotive Aftermarket
Wstępnie naprężone sprężyny zawieszenia Ruville
Schaeffler Automotive Aftermarket przedstawia pod marką Ruville szeroką ofertę wstępnie naprężonych sprężyn zawieszenia do samochodów osobowych. Opatentowane rozwiązanie naprawcze umożliwia warsztatom łatwą, szybką i oszczędną wymianę sprężyn na przedniej osi. Dzięki niemu nie trzeba już używać ściągacza do sprężyn.
Dostępny obecnie zestaw naprawczy, dla wybranych modeli marek Audi, Seat, Škoda i Volkswagen, pokrywa zapotrzebowanie ponad 30 mln pojazdów na europejskim rynku. Jeszcze w tym roku planowane jest dalsze poszerzanie oferty. Nowe produkty Ruville objęte są 10-letnią gwarancją.
– Naprężenie sprężyn zawieszenia marki Ruville na etapie produkcji chroni delikatną powierzchnię sprężyn przed uszkodzeniami podczas montażu. Mechanicy nie muszą już używać specjalnych narzędzi, takich jak ściągacze. Wymiana jest dzięki temu dużo szybsza i łatwiejsza do przeprowadzenia – podkreśla Maik Evers, kierownik Program Management Ruville, Schaeffler Automotive Aftermarket.
Komentarze (0)