Textar, Budweg i Hart ponownie wspólnie gościły mechaników samochodowych podczas eventu na torze. Wydarzenie, łączące fachową wiedzę dotyczącą układów hamulcowych i przeżycia związane z jazdą samochodami sportowymi, odbyło się w połowie listopada na Autodromie Jastrząb.
W specjalnym spotkaniu wzięli udział właściciele i pracownicy warsztatów samochodowych, wybrani i zaproszeni przez spółkę Hart – współpracującego z markami Textar i Budweg dystrybutora motoryzacyjnych części zamiennych.
Zaproszeni goście chętnie uczestniczyli w aktywnościach przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich znalazło się tworzenie własnej mieszanki ciernej w wirtualnej rzeczywistości Textar oraz testowanie wyprodukowanych klocków hamulcowych na trasie wytyczonej w środowisku wirtualnym. Dużym zainteresowaniem cieszył się również odrestaurowany klasyczny bus firmy Budweg, przy którym można było porozmawiać o produktach firmy. Była także możliwość zapoznania się z ofertą narzędzi i akcesoriów warsztatowych firmy Hart.
Kolejną atrakcją były przejazdy po torze samochodami sportowymi. Mimo niezbyt sprzyjającej pogody, uczestnicy mieli okazję spróbować swoich sił za kierownicą takich wyjątkowych aut jak: spektakularne Ferrari 458 Italia o mocy 570 KM, kultowe Audi R8 z silnikiem o mocy 610 KM i jeden z najszybszych seryjnie produkowanych samochodów świata – Nissan GTR o mocy 485 KM. Potężne maszyny, wymagający precyzyjnej jazdy tor i śliska nawierzchnia obiektu okazały się mieszanką gwarantującą wielkie emocje i niezapomniane wrażenia.
- Obszerny katalog, wysoka jakość produktów Budweg oraz szybkie dostawy cieszą się uznaniem klientów. Spotkania z mechanikami pozwalają nam szczegółowo przedstawić zasady współpracy z naszą marką, rozwiać wątpliwości dotyczące rekomendowanych przez nas rozwiązań technicznych i omówić konkretne przypadki warsztatowe. Obecność na wydarzeniu drugiej marki w postaci Textar sprawia, że jest ono bardziej kompleksowe, a dzięki temu bardziej atrakcyjne dla uczestników - stwierdził Jarosław Kaflak, menedżer sprzedaży marki Budweg na rynki Europy środkowej.
- Kolejne spotkanie przeprowadzone we współpracy z naszymi ważnymi dostawcami możemy uznać za udane. Dla uczestników taki event to możliwość odświeżenia lub zdobycia cennej fachowej wiedzy. Dla nas, jak i przedstawicieli marek Textar i Budweg, to okazja do bezpośredniego przekazania istotnych informacji dotyczących produktów z oferty, a także zacieśnienia relacji z właścicielami i pracownikami warsztatów. Nasze doświadczenie pokazuje, że efektem takich działań są również lepsze wyniki handlowe - powiedział Ryszard Atamańczuk, product manager firmy Hart.
Fot. Textar
Komentarze (0)