![Trzeba pokazać klientom, że dbamy o ich bezpieczeństwo](https://warsztat.pl/img/artykuly/70938_trzeba-pokazac-klientom-ze-dbamy-o-ich-bez_1.jpg?dta=1585470645)
Wiele warsztatów samochodowych w kraju skarży się na malejącą, a w skrajnych przypadkach już zerową, liczbę klientów. Wpływają na to z jednej strony zakaz przemieszczania, a z drugiej - obawy klientów o własne zdrowie i bezpieczeństwo.
Warto pokazać klientom, że warsztaty do tematu podchodzą odpowiedzialnie. Jak? Przykład daje Audi Centrum Łódź, które na krótkim filmie pokazuje wszelkie procedury związane z przyjęciem i serwisowaniem auta w dobie pandemii. Zobaczcie!
Czytaj także:
W jakich miejscach i czym dezynfekować auto?
Stan epidemii w Polsce. Nie wszystkie serwisy mogą pracować
Nowe ograniczenia w kraju. Jak pracować zgodnie z prawem?
Badania techniczne pojazdów w dobie pandemii. Jak wyglądają? [WYWIAD]
Warsztaty Ravenol działają. Oto funkcjonujące tam zasady BHP
Komentarze (3)