Koncern anonsuje kolejną usługę, która umożliwia szybką diagnozę, dostosowane wsparcie, a nawet zaplanowanie potrzeb serwisu w związku z daną wizytą w warsztacie. To ma być jedyne takie rozwiązanie na rynku, które wyróżnia i buduje przewagę konkurencyjną Forda nad innymi producentami.
Po udanym wprowadzeniu w wielu europejskich krajach, FORDLiive jest także obecny w Polsce. Zaawansowana usługa służy właścicielom pojazdów użytkowych, pozwalając zwiększać dyspozycyjność ich samochodów, tym samym korzystnie wpływając na efektywność prowadzonego biznesu.
FORDLiive to usługa oparta na danych i technologii, która zapewnia właścicielom flot pojazdów użytkowych bardziej efektywną obsługę samochodów. Poprzez ciągłą zdalną analizę danych z pojazdów, Ford jest w stanie zauważyć potencjalne problemy techniczne, zapewniając klientom bezpieczne i niezawodne podróże. Ta innowacyjna technologia umożliwia szybką diagnozę, dostosowane wsparcie, a nawet zaplanowanie potrzeb serwisu w związku z daną wizytą w warsztacie, co pozwoli uniknąć nieplanowanych przestojów. Aplikacja maksymalizuje czas efektywnej pracy, przyczyniając się do zmniejszenia liczby awarii, ograniczenia ilości czasochłonnych wizyt serwisowych i skrócenia czasu napraw. To jedyne takie rozwiązanie na rynku, które wyróżnia i buduje przewagę konkurencyjną Forda nad innymi producentami.
Korzystanie ze zintegrowanego pakietu produktów i usług jest możliwe po zarejestrowaniu się za pośrednictwem aplikacji FordPass Pro. Następnie klienci i zespoły Centrów Transit mają dostęp do tych samych informacji dotyczących prowadzenia prac serwisowych pojazdów. W związku z tym jeszcze przed dotarciem pojazdu do warsztatu, dealer jest w stanie określić zakres prac. Dzięki temu podczas jednej wizyty w warsztacie można wykonać zarówno prace niezbędne do dalszego użytkowania pojazdu, ale także te pilne, które są niezbędne w najbliższej przyszłości. Co istotne, usługa jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników pojazdów użytkowych Forda. Jeśli naprawa będzie wymagała więcej czasu, Ford może zapewnić pojazd zastępczy, aby prowadzony biznes nie doznał uszczerbku ze względu na serwis samochodu.
Zwiększanie produktywności prowadzonego biznesu
Kluczową informacją dla firm jest jednak sposób organizacji całego procesu. Dealer uzgadnia bowiem z firmami najlepszy możliwy harmonogram prac, aby samochód jak najkrócej pozostawał w warsztacie, a tym samym mógł jak najbardziej efektywnie przyczynić się do rozwoju firmy. W związku z tym podejmowane są działania wyprzedzające, dotyczące m.in. pozyskania niezbędnych części, ewentualnego wsparcia technicznego czy zaplanowania prac bez zbędnych opóźnień. Serwisowanie pojazdów Forda w autoryzowanych stacjach obsługi zawsze odbywa się za pomocą oryginalnych części Forda, specjalistycznego sprzętu i narzędzi przez przeszkolonych techników.
Kluczem do wszystkiego są Centra FORDLiive oraz dedykowani pracownicy. To oni kontaktują się bezpośrednio z dealerami, zapewniając jak najkrótszy pobyt samochodu w warsztacie. Mają bowiem kluczową wiedzę, by móc określić gdzie można udzielić pomocy w najbardziej korzystnych dla klienta ramach czasowych. Działają oni w imieniu klienta na rzecz maksymalizacji czasu sprawności jego pojazdów, ale także Forda, budując zaawansowane usługi, wyróżniające markę na rynku. Należą do nich także wydłużone godziny otwarcia serwisów, przeglądy wykonywane tego samego dnia czy prosty proces rezerwowania wizyt serwisowych.
– Już teraz zauważamy, że FORDLiive jest niezwykle przydatną usługą dla właścicieli pojazdów użytkowych, której wcześniej nie było na rynku. Udoskonalenie przepływu informacji oraz dedykowani pracownicy mający komplet danych i mogący podejmować najlepsze dla właścicieli prowadzonych biznesów decyzje okazały się doskonałym rozwiązaniem. To niezwykle zaawansowane w swojej prostocie rozwiązanie pozwala realnie zmniejszać przestoje, a tym samym wpływać na zyski z prowadzonej działalności. Najważniejszy z punktu widzenia klientów jest fakt, że usługa jest dostępna dla wszystkich bez dodatkowych opłat – powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska.
Fot. Ford
Komentarze (0)