Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

miesiąc temu  26.09.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Volvo V70: problem z brakiem mocy

Pytanie: W naszym warsztacie znajduje się Volvo V70 z 2010 roku z silnikiem wysokoprężnym 2,0, w którym występuje problem z brakiem mocy silnika, a ponadto świeci się lampka ostrzegawcza niesprawności. Klient skarżył się również na pojawiający się podczas przyspieszania odgłos gwizdu. W przedziale silnikowym nie zauważyliśmy żadnych poluzowanych przewodów. Prosimy o pomoc.

Autodata, wiodący dostawca informacji technicznych w branży motoryzacyjnej, udostępnia sprawdzone przez producentów rozwiązania częstych problemów występujących w pojazdach. Oto odpowiedź w tym przypadku:

Odpowiedź: Opisana usterka dotyczy modeli V70 z silnikiem wysokoprężnym 2,0, a jej przyczyną jest poluzowany przewód wylotowy chłodnicy turbosprężarki. Sprawdź stan i ustawienie zaworu przewodu wylotowego chłodnicy turbosprężarki. Jeżeli przewód wylotowy jest poluzowany, należy go odłączyć i dokładnie oczyścić powierzchnie styku. Przyklej paski butylowe o długości 150 mm na wylocie chłodnicy turbosprężarki w pokazany sposób (rys. 2.1). Podłącz ponownie przewód wylotowy chłodnicy turbosprężarki, stosując nowe zaciski przewodu. Powinno to zaradzić usterce.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony