Podkreśla też, że częściej niż wcześniej przyjeżdżają auta na oględziny przed transakcją kupna/sprzedaży. – Marka Bosch daje nam taką legitymację obiektywizmu. Kompleksowo ocenimy stan faktyczny, wskażemy zagrożenia dla klienta, skonfrontujemy to z opinią sprzedającego – opowiada. Większa niż wcześniej liczba klientów zwiększa przychód. A to pozwala nie podnosić cen usług i wciąż być konkurencyjnym na rynku. Stawka za roboczogodzinę w wysokości 120 złotych netto pozostała bez zmian.
Zarządzający serwisem zwracają też uwagę na możliwości reklamowe, jakie daje członkostwo w Boschu. – Mamy spersonalizowaną dla naszego warsztatu, świetnie wypozycjonowaną stronę internetową, którą możemy samodzielnie zarządzać. Monitorując ruch w internecie, widzimy, że klienci szukają serwisów Boscha. Co więcej, możemy korzystać z takich atrakcji jak bannery czy pylony. Postawienie dużego balonu Boscha na lokalnych imprezach w mieście zwraca uwagę klientów. O zaletach ogólnopolskich reklam marki Bosch nie muszę chyba wspominać – wymienia menedżer.
Warto podkreślić, że już od lat warsztat prowadzi samodzielnie bardzo sprawną kampanię wizerunkową w regionie. W jednej z tutejszych galerii handlowych znajduje się punkt serwisu, w którym można umówić się na wizytę w warsztacie.
– Naszym celem jest taka współpraca z klientami, w której przyjeżdżają oni do nas nie w momencie problemu z autem. Chcemy pomóc tych problemów uniknąć. To dobre podejście do klienta, którego uczy nas także Bosch, jest bardzo ważne – dodaje zarządca serwisu.
Jednym z działań w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów jest możliwość zapłaty za usługę w korzystnych ratach bez odsetek. – Nawet jeżeli klient nie decyduje się na naprawę, wyjeżdża od nas z pełną informacją o stanie samochodu – mówi T. Payerhin.
Hybrydy – konik menedżera
Tomasz Payerhin nie ukrywa, że ze współpracą z Boschem wiąże też plany związane z obsługą samochodów hybrydowych i elektrycznych. – To jest nasz cel. Chcemy stać się tutaj, w regionie liderem w obsłudze aut z napędem hybrydowym. Nie będzie to możliwe bez wsparcia technicznego, dostępu do najnowszych informacji, najnowszego sprzętu. Bardzo liczymy tu na dobrą współpracę z Boschem – mówi. To z pewnością dobry kierunek, bo o ile przed laty napęd hybrydowy był montowany tylko w samochodach droższych, z wyższej półki, o tyle teraz takie rozwiązania pojawiają się w segmencie aut kompaktowych. A więc są coraz bardziej dostępne dla Kowalskiego. – Są przecież Toyoty Yaris z napędem hybrydowym. Ford, Hyundai mocno w to weszły. Ważna jest też świadomość klientów, którzy aut używają zwykle w mieście. Krótkie trasy to niedogrzane silniki, wyższe spalanie, zapchane filtry DPF. Klienci szukają alternatywy. Hybryda nią jest – podkreśla. Inny plan na przyszłość jest już niemal na etapie realizacji. Serwis zostanie powiększony o kolejną halę warsztatową, która pomieści duże samochody ciężarowe.
– Chcemy ją uruchomić do końca roku. Oczywiście wszystko w ramach naszej wizji, którą określa jedno słowo: kompleksowość – kończy Tomasz Payerhin.
Tekst i zdjęcia: Piotr Łukaszewicz, warsztat.pl
Więcej na temat autoryzacji Bosch na stronie www.warsztatybosch.pl
Komentarze (0)