Oprócz najbardziej popularnych aut europejskich marek, na rynku dostępnych jest także dużo pojazdów z przekładniami innych producentów i o mniejszej liczbie przełożeń. One również potrzebują stosowania specjalistycznych olejów dopasowanych do specyficznych warunków pracy.
- Dla tego segmentu proponujemy zastosowanie olejów Shell Spirax S6 ATF X, Spirax S5 ATF X czy tez Spirax S4 ATF HDX. Shell Spirax S6 ATF X to zaawansowany olej przekładniowy typu ATF, odpowiedni dla wielu typów pojazdów z maksymalnie 5-stopniowymi skrzyniami biegów. Spełnia on wymogi wielu azjatyckich, w tym japońskich, oraz europejskich i północnoamerykańskich producentów automatycznych skrzyń biegów, które wymagają stosowania olejów o niskiej lepkości takich jak GM Dexron-VI, Ford MERCON LV czy Toyota WS. Jednocześnie właściwości Shell Spirax S6 ATF X przewyższają wymagania wielu najważniejszych specyfikacji branżowych w tym np. BMW, Audi, VW, Hyundai, Subaru, Mitsubishi, Mazda, Jaguar - wylicza Cezary Wyszecki, zwracając uwagę na jeszcze inne korzyści płynące ze stosowania wysokiej klasy środków smarnych.
- Charakterystyczna dla wszystkich olejów przekładniowych Shell trwałość parametrów od wymiany do wymiany oraz właściwie dobrany współczynnik tarcia zapewnia płynną zmianę biegów, co przekłada się na poprawę płynności jazdy oraz oszczędności paliwa
Fot. Shell
Komentarze (1)