Warto wiedzieć

Marketing w warsztacie

ponad rok temu  17.04.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Wstrzymanie komunikacji to błąd! Twoi klienci nie mogą o Tobie zapomnieć
Strona 2 z 2

czy firma w ogóle działa i jak się z nią skontaktować?

  • czy zmieniła godziny pracy albo sposób komunikacji z działem obsługi klienta?

  • czy zmieniła metody sprzedaży, dostawy, formy płatności, procedury?

  • czy firma oferuje zastępcze formy komunikacji np. video konsultacje?

  • Zacznij działać. Tu i teraz!

    Pokaż swoim kontrahentom, że działasz, nie zaprzestawaj ciągłej, mądrej i dostosowanej do okoliczności komunikacji – w prasie, portalach branżowych, mediach społecznościowych. Wiesz dlaczego? Bo jeśli zostaniesz „strusiem” a Twoja konkurencja w tym czasie będzie „fighterem” to może odebrać Ci sporą grupę klientów. Tylko tyle i aż tyle. Budżety marketingowe to ostatnia rzecz, która powinna iść pod nóż. Właśnie teraz jest czas na mądrą promocję. Cześć z Twoich klientów ma teraz nieco więcej czasu. Czyta, spędza czas w intecie. Ma czas na sprawdzenie i porównanie ofert. Jak kwarantanna się skończy, tego czasu nie będzie. Wszyscy pobiegniemy do swoich zajęć chcąc jak najszybciej nadrobić zaległości. Właśnie teraz jest czas na organizację webinariów, publikację poradników, dzielenie się merytoryczną wiedzą. Ludzie tego szukają i tego potrzebują. Jeśli tego czasu nie wykorzystasz, on już nie wróci.

    - Czy znasz Google Moja Firma? 46% wszystkich zapytań w Google i 30% zapytań zadawanych w Google na smartfonach dotyczy lokalnych dostawców usług. Jeżeli nie masz jeszcze wizytówki w tym portalu, załóż ją koniecznie – przekonuje Marcin Stojak z Berry Fish.

    Google Moja Firma to darmowe narzędzie pozwalające na umieszczenie szczegółowych informacji o produktach lub usługach oferowanych przez firmę. Opis oferty, dane kontaktowe i wskazówki dojazdu umożliwią klientom i kontrahentom zapoznanie się w ofertą i kontakt. Dodatkowo Google wprowadził możliwość publikowania specjalnych informacji związanych z funkcjonowaniem firmy w okresie epidemii.

    Media społecznościowe takie jak: Facebook, Instagram, YouTube to nie tylko kopalnie ciekawych informacji/inspiracji marketingowych ale również idealne miejsce na komunikację z klientami. Warto o tym pamiętać i jak najszybciej nadrobić czas jeśli Wasza firma w tych kanałach aktywnie nie funkcjonuje.

    Redakcja

    Komentarze (0)

    dodaj komentarz
      Nie ma jeszcze komentarzy...
    do góry strony