- W chwili obecnej pracują wszystkie warsztaty w naszej sieci. Aktywność marketingowa naszych warsztatów w nowoczesnych kanałach komunikacji oraz wprowadzone procedury bezpieczeństwa wpływają pozytywnie na relacje z klientami. W chwili obecnej wszystko wróciło do normy - mówi w rozmowie z portalem warsztat.pl Marcin Kulwicki, dyrektor handlowy Ravenol.
Jak informowaliśmy pod koniec marca, co dziesiąty warsztat sieci Ravenol Professional był zamknięty z powodu epidemii koronawirusa. Jak to wygląda dziś?
- Zakres usług dedykowanych i realizowanych w sieci professionals spadł nieznacznie w okresie #zostańwdomu. Dziś wszystko w normie, klienci przestrzegają interwałów serwisowych. Spodziewamy jeszcze większego zainteresowania produktami i usługami w naszej sieci ze względu migracji klientów do transportu samochodowego, z transportu miejskiego, kolejowego, lotniczego etc. W dalszym ciągu będziemy realizować strategię edukacji i wsparcia marketingowego, tak aby pozyskane doświadczenia w okresie pandemii stosować jako obligatoryjne w zakresie funkcjonowania warsztatu w relacji z klientem - poinformował nas Marcin Kulwicki.
Komentarze (0)