Hubert Andrzejewski, doradca klienta sprzeglo.com.pl
Czy zmienia się świadomość kierowców dotycząca wyboru produktów? Czy decydują się częściej na markowe wyroby czy nadal cena odgrywa kluczową rolę? - o to pytamy Huberta Andrzejewskiego, doradcę klienta w sklepie internetowym sprzeglo.com.pl.
W ostatnich latach preferencje kierowców znacznie się zmieniły. Na podstawie danych sprzedażowych mogę powiedzieć, że w poprzednich latach istotną rolę w decyzji o zakupie danego produktu odgrywała cena. Kierowcy nie byli świadomi, że jakość i żywotność danego podzespołu idą w parze z ceną. Dziś, dzięki akcjom promocyjnym, programom TV, a przede wszystkim wiedzy i doradztwu sprzedawców klienci coraz częściej decydują się na produkty znanych marek i producentów, cena odchodzi na drugi plan. Staramy się zawsze informować i uświadamiać klientów, że zakup produktów dobrych jakościowo mimo względnie wyższej ceny finalnie może okazać się najbardziej korzystnym ekonomicznie rozwiązaniem. Zdecydowanie się na tańszy produkt może z czasem prowadzić do ponownej wizyty w serwisie, zakupu nowego kompletu sprzęgła, kolejnej zapłaty za usługę montażową, przez co wstępna oszczędność może skończyć się finalnie na większym wydatku, stracie czasu i niepotrzebnych nerwach. Warto wybierać produkty dobrej jakości i przede wszystkim korzystać z wyspecjalizowanych serwisów, które posiadają odpowiednią wiedzę i narzędzia do przeprowadzenia prawidłowej wymiany.
Oferta firm produkujących sprzęgła czy koła dwumasowe jest bardzo szeroka. Czym kierować się przy wyborze producenta? Na jakie aspekty należy zwrócić uwagę?
Przed zakupem warto zapytać sprzedawcę o producentów, których części są pierwszomontażowe. Jest to bardzo istotne ponieważ oznacza to, że dany samochód wyjechał z linii produkcyjnej wyposażony w sprzęgło danego producenta. Jest to główny i chyba najważniejszy argument „za” w wyborze części do swojego samochodu. Kupując sprawdzone zestawy sprzęgła oraz koła dwumasowe zapewniamy bezpieczną i bezawaryjną pracę.
Jeżeli klient/warsztat ma jakiekolwiek wątpliwości co do dopasowania części do swojego samochodu oraz wyboru producenta, warto skontaktować się z doradcą sklepu, który odpowie na wszystkie pytania i pomoże w podjęciu decyzji. Oczywiście, są klienci poszukujący produktów ekonomicznych, staramy się ich naprowadzić na odpowiedni produkt, jednak z otrzymaną wiedzą to klient podejmuje ostateczną decyzję.
Współpracujecie z warsztatami? Na co mogą liczyć serwisy nawiązując współpracę z waszymi sklepami?
Współpracujemy z wieloma warsztatami w kilku płaszczyznach. Nie ogranicza się to tylko do rabatów, ale przede wszystkim do obustronnej współpracy. Na naszej stronie można znaleźć listę serwisów, które zostały przez nas zweryfikowane nie tylko pod kątem prowadzonej działalności, ale przede wszystkim opinii i ocen kierowców, korzystających z danego warsztatu. Pozwoliło nam to na utworzenie dość bogatej listy serwisów w całej Polsce. Dzięki temu klient w jednym miejscu może zamówić części oraz odnaleźć rekomendowany warsztat, który zamontuje zakupiony zestaw sprzęgła. Dla serwisów to reklama, dla klienta dodatkowy zysk, ponieważ okazując dowód zakupu z naszego sklepu otrzymuje w danym warsztacie rabat na montaż. Dla naszego zespołu to zapewnienie kompleksowej obsługi kontrahenta oraz jego zadowolenie – a to dla nas priorytet.
Dziękuję za rozmowę.
Rozmawiał Piotr Łukaszewicz
Komentarze (2)