
Wrzesień ponownie upływa pod znakiem bezpieczeństwa najmłodszych – startuje druga edycja ogólnopolskiej kampanii „Bezpieczni w drodze” z VARTA!
Po ubiegłorocznej odsłonie kampanii, marka VARTA po raz kolejny zaprasza dzieci, rodziców i szkoły do wspólnej troski o bezpieczeństwo na drogach. Akcja potrwa przez kolejne miesiące – od września aż do lutego. Kampania została zainicjowana konkursem dla szkół podstawowych i ma na celu nie tylko zachęcanie do noszenia elementów odblaskowych, ale również kształtowanie wśród najmłodszych właściwych nawyków w ruchu drogowym.
- Wrzesień to okres powrotu dzieci do szkół po przerwie wakacyjnej, co wiąże się ze wzrostem natężenia ruchu drogowego. Bezpieczeństwo na drodze zależy zarówno od kierowców, jak i od odpowiedzialnego zachowania pieszych oraz rowerzystów. Dlatego już drugi rok z rzędu prowadzimy w mediach społecznościowych kampanię VARTA „Bezpieczni na drodze”, skierowaną nie tylko do najmłodszych ale do każdego uczestnika ruchu drogowego. Zachęcamy do odwiedzania naszych profili na Facebook’u i Instagramie, gdzie znajdziecie podstawowe informacje, porady i praktyczne wskazówki a także konkursy związane z tematyką bezpieczeństwa w ruchu drogowym - podkreśla Magdalena Broszkiewicz, Regional Marketing Manager VARTA.
W ramach kampanii zaplanowano:
- ogólnopolski konkurs dla szkół, w którym wybranych 15 placówek zyska po 300 odblasków dla swoich uczniów,
- bezpieczną strefę w ramach East Side Drift powered by VARTA w dniach 5-6 września 2025,
- interaktywne treści w mediach społecznościowych – quizy, ankiety, filmy i treści edukacyjne uczące dobrych praktyk na drodze,
- bezpłatną dystrybucję odblasków dla dzieci i dorosłych w całej Polsce.
Kampania będzie prowadzona głównie poprzez działania online, które mają dotrzeć do odbiorców w całej Polsce.
Komentarze (0)