- W ciągu ostatnich 8 lat liczba zleceń „Do it for me”, czyli takich gdzie klient oddaje kluczyki i oczekuje kompleksowej usługi, wzrosła o 60% - komentuje zmiany rynkowe Tarek Hamed z działu marketingu Castrola.
- Drugim punktem, na który zwracają uwagę kierowcy, jest cena. Jesteśmy rynkiem wrażliwym na koszty, przy czym nie chodzi o jak najniższą cenę produktów czy usług, ale o racjonalny wydatek. Cenę wskazało 42% respondentów. Co bardzo budujące, 39% kierowców przy wyborze kieruje się zaufaniem do punktu serwisowego. I my to zaufanie zamierzamy zbudować - dodaje Hamed.
Jak już informowaliśmy, Castrol dołącza do sieci Q Service, prowadzonej przez Inter Cars. W ubiegłym tygodniu odbyła się oficjalna prezentacja planów rozwojowych nowej sieci Q Service Castrol. Jakie jeszcze zmiany rynkowe zauważają eksperci Inter Cars i Castrol? 43% właścicieli warsztatów chce się zrzeszać w sieci - wynika z danych GiPA.
Lista korzyści dla warsztatów?
Warsztaty zrzeszone w Q Service Castrol otrzymają dostęp do rozwiązań biznesowych wspierających rozwój warsztatu oraz wiedzy i najnowszych technologii. Planowane są również akcje skierowane do klientów potencjalnie zainteresowanych skorzystaniem z usług serwisów sieciowych. Oprócz tego przedstawiciele marki zapowiadają kampanie reklamowe z wykorzystaniem nowych i tradycyjnych mediów, mających za zdanie wzmocnić obecność marki Q Service Castrol w świadomości kierowców.
Sieć znajdzie również swoją przestrzeń w Internecie – pod adresem www.qservicecastrol.eu znaleźć będzie można stronę skierowaną do konsumentów, jak również właścicieli warsztatów. Warto podkreślić, że serwisy Q Service Castrol zyskają nowy wygląd – nowoczesne, efektowne oznakowanie oraz jasne i czytelne piktogramy. Wszystko po to, aby jak najmocniej zaistnieć w świadomości kierowców, poszukujących zaufanych specjalistów, potrafiących w kompleksowy sposób zatroszczyć się o ich pojazdy.
Komentarze (0)