fot. Piotr Łukaszewicz
- To prawda, że wiele warsztatów dziś radzi sobie bez pras hydraulicznych, które zastępowane są ... młotem. - Nie ukrywam, że część klientów kupuje ściągacze po różnego rodzaju niebezpiecznych zdarzeniach w warsztatach –podkreśla w rozmowie z portalem warsztat.pl Zdzisław Krawczyk z firmy PPHU Mateo, producent pras hydraulicznych. Ale większość odbiorców to warsztaty, które świadomie podchodzą do wymiany elementów zawieszenia. - Przy wymianie sworzni czy łożysk musimy zachować równoleglość płaszczyzn i osiowość.
Zapraszamy do obejrzenia filmu przygotowanego przez naszego rozmówcę. Wymiana sworznia wahacza przedniego w samochodzie Mercedes Sprinter Volkswagen LT. A tutaj można przeczytać cały wywiad ze Zdzisławem Krawczykiem, w którym rozmwiamy o zastosowaniu pras hydraulicznych w warsztacie samochodowym.
Komentarze (2)