Sieci warsztatowe

Sieci warsztatowe

ponad rok temu  19.02.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Partner Elit

1. Nazwa sieci warsztatowej
Partner Elit

2. Nazwa podmiotu organizującego sieć 
Organizatorem sieci jest Elit Polska, której od grudnia ubiegłego roku nowym właścicielem jest LKQ Corporation, jeden ze światowych liderów w dystrybucji części zamiennych.

3. Określenie działalności 
Kompleksowa obsługa samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek.

4. Liczba zrzeszonych członków
Planowana liczba otwartych placówek w 2018 r to 350.

5. Rodzaje usług
Podstawowe usługi mechaniczne (w zależności od warsztatu): układ zawieszenia, układ wydechowy, układ wtryskowy, układ przeniesienia napędu, układ hamulcowy, układ chłodzenia silnika, SKP, naprawy bieżące silnika, rozrząd, olej (filtry), płyny eksploatacyjne, naprawy blacharsko-lakiernicze, myjnia, montaż opon, montaż i naprawa instalacji gazowych, komputerowa geometria kół, klimatyzacja, instalacja elektryczna, elektronika samochodowa, diagnostyka.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Przynależności do sieci Partner Elit wiąże się z możliwością obsługi klientów instytucjonalnych (flot). Szeroko pojęte wsparcie techniczne, czyli szkolenia, infolinia, programy wsparcia, ale również wsparcie marketingowe i programy lojalnościowe. Po podpisaniu umowy klienci otrzymują cały pakiet z elementami wizualizacyjnymi, a ponadto książeczki serwisowe, flagi – wszystko, co wiąże się z ujednoliceniem wizerunku sieci.

7. Zobowiązania członków
- Podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Elit Polska.
- Wywiązywanie się z zapisów warunków zakupowych, określanych w umowach indywidualnie dla każdego klienta.

8. Struktura zarządzania siecią 
Manager sieci warsztatowej oraz pion marketingu i sprzedaży.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Droga mailowa, nasze wydawnictwo „Elit News” oraz strony internetowe: www.partner-elit.pl i www.elitpolska.pl.

10. Dostawy i czas realizacji
W zależności od lokalizacji od 3 do 6 dostaw dziennie.

11. Plany rozwoju
350 punktów w roku 2018.

12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
- Minimum dwa stanowiska naprawcze.
- Minimum dwóch mechaników.
- Świadczenie podstawowych usług w zakresie zamówień.
- Wydzielony plac parkingowy przed budynkiem.
- Minimum jeden podnośnik.
- Zestaw podstawowych narzędzi do przeprowadzania szybkich napraw bieżących.
- Usługi świadczone na najwyższym poziomie, umożliwiające naprawę nowoczesnych samochodów.
- Korzystanie z legalnego oprogramowania i aktywne korzystanie z programu zamówieniowego.
- Podnoszenie kwalifikacji pracowników serwisu poprzez udział w szkoleniach technicznych organizowanych przez Partner Elit.

Dane kontaktowe
Elit Polska Sp. z o.o.
ul. Makuszyńskiego 24 
31-752 Kraków
www.elitpolska.pl
www.partner-elit.pl

GALERIA ZDJĘĆ

Mirosław Drej manager ds. klientów kluczowych i sieci serwisowych tel. 728 336 152

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony