Elektromobilność

Elektromobilność

ponad rok temu  29.08.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Samochody elektryczne w warsztatach niezależnych. Praca będzie, ale inna! #EVwWarsztacie
Strona 2 z 2

Podsumowując, czy rozpowszechnienie pojazdów elektrycznych spowoduje utratę pracy przez niezależne warsztaty? Wszystko wskazuje na to, że nie. Niemal na pewno zmieni się jednak profil dokonywanych napraw.

Zmniejszy się udział usterek mechanicznych czy czynności obsługowych związanych z przeglądami okresowymi, takich jak wymiana oleju, filtrów, klocków hamulcowych itp. Jednocześnie należy pamiętać, że samochody elektryczne mają zawieszenie, które będzie ulegało zużyciu, płyny hamulcowy i chłodzący, które będą wymagały cyklicznych wymian, a układ klimatyzacji okresowej obsługi i dezynfekcji. Dalej pozostaje kwestia wielu czujników temperatury, ciśnienia czy prędkości obrotowej, które prędzej czy później będą wymagały interwencji wykwalifikowanego mechanika wyposażonego w zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Texa

GALERIA ZDJĘĆ

Fot. 1 i 2. Zrzut ekranu z diagnostyki Renault Clio i Zoe za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR
Fot. 3. Zrzut ekranu z modułu sterownia akumulatora w oprogramowaniu TEXA IDC5 CAR
Fot. 4. Zrzut ekranu z podglądu parametrów systemu ładowania akumulatora w oprogramowaniu TEXA IDC5 CAR
Fot. 5. Zrzut ekranu z regulacji dotyczącej zmiany typu gniazda ładowania w oprogramowaniu TEXA IDC5 CAR
Fot. 6. Zrzut ekranu podglądu parametrów z systemu układu hamulcowego w oprogramowaniu TEXA IDC5 CAR

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony