ARTYKUŁY

Paliwa i oleje

ponad rok temu  16.06.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Castrol optymalizuje swoje działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Zmiana systemu dystrybucji, lepsza obsługa klienta i większa dostępność produktów. Castrol koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych autoryzowanych partnerów. W efekcie firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Region Europy Środkowo-Wschodniej, obejmujący Polskę, Czechy, Słowację i Węgry jest wciąż rosnącym i ważnym rynkiem dla marki Castrol. Zmiany systemu dystrybucji spowodują, że autoryzowani dystrybutorzy będą wspólnie z Castrol zacieśniać relacje z klientami, podnosić jakość usług i zwiększać udziały w rynku. 

- W rezultacie klienci zyskają lepszy dostęp do produktów Castrol. Razem z naszymi partnerami chcemy umacniać naszą pozycję jako jednego z czołowych producentów środków smarnych na wciąż rosnącym rynku –

mówi Mathias Buschbeck, Central Cluster Sales Director. - Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów. Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty ‘ekosystem Castrol’, który dostarczy narzędzia i schematy działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług – podkreśla Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe. 
- Nasi partnerzy zostali wybrani w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom klientów i specyfice każdego z rynków – mówi Ivo Lelkens, Central Cluster Industrial Distributor Sales Director. - Współpracujemy z firmami, które potrafią działać nieszablonowo, co pomoże nam jeszcze lepiej zadbać o klienta. Oczywiście będziemy
wspierać naszych partnerów różnymi narzędziami –
dodaje. 

- Nasze plany wzrostu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej są bardzo ambitne i opierają się na zmianie systemu dystrybucji. W połączeniu z zaawansowanymi technologicznie produktami, które weszły lub wkrótce pojawią się na rynku, poszerzoną współpracą z producentami samochodów, sponsoringiem czy imprezami dla klientów, handlu i przemysłu, jesteśmy przekonani, że Castrol będzie chętnie wybieraną marką na tym rynku – podsumowuje Mathias Buschbeck. 

Poniżej lista autoryzowanych dystrybutorów Castrol w Polsce: 

* Aaltonen – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Amtra – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Arge – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Autodistribution Polska – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Auto Partner – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Diversa – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Etoll – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Gordon – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Inter Cars – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Inter Land – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Inter-Team – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Maxol – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Proauto – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
* Onico – oleje i środki smarne dla przemysłu 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony