ARTYKUŁY

Wydarzenia

ponad rok temu  28.06.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

EUROPART z tytułem najlepszej marki

Po raz czwarty – z zarazem trzeci z kolei – wybrano EUROPART jako „Najlepszą Markę“ wśród sprzedawców części zamiennych do samochodów ciężarowych i autobusów. Czytelnicy specjalistycznych magazynów lastauto omnibus, trans aktuell i Fernfahrer po raz kolejny wybrali wiodącego sprzedawcę części zamiennych do pojazdów użytkowych i wyposażenia warsztatów na zwycięzcę organizowanego plebiscytu. Profesjonaliści z branży transportowej wybierając EUROPART jako „Najlepszą Markę 2016” uhonorowali otwartą na potrzeby oraz fachową obsługę klienta, szybką i precyzyjną logistykę oraz szeroki asortyment EUROPART. 

Podczas uroczystości wręczenia trofeum w Stuttgarcie Olaf Fiesen, dyrektor działu sprzedaży na Niemcy, Austrię i Szwajcarię w EUROPART powiedział: - To, że po raz czwarty otrzymujemy tak ważną nagrodę, jest dla nas szczególnym wyróżnieniem i jesteśmy z tego bardzo dumni. Wybór „Najlepszej Marki 2016” pokazuje, że nasi klienci i cała branża pojazdów użytkowych cenią wysoką jakość, bliskość klienta i nasze indywidualne podejście do każdego klienta. Szczególne słowa podziękowania kieruję do naszych pracowników, którzy przez swoją fachową wiedzę, zaangażowanie i otwartość pracują na wysoki poziom zadowolenia u naszych klientów, przez co zbudowali silne fundamenty do zdobycia tej nagrody.
EUROPART od momentu przejęcia w 2011 r. zmienił swoją strategię, koncentrując się głównie na samochodach ciężarowych, naczepach i autobusach. W przyszłości EUROPART zamierza inwestować w kształcenie pracowników oraz dalszy rozwój personelu. 
Poprzez wybór „Najlepszej Marki 2016” czytelnicy magazynów wydawnictwa ETM wyróżnili także strategię asortymentową EUROPARTU: Dzięki ponad 400 000 produktów i przemyślanej kombinacji części do pojazdów użytkowych marki premium i szerokiego asortymentu części eksploatacyjnych i zamiennych marki własnej EUROPART nasze przedsiębiorstwo oferuje wszystkie często wykorzystywane części zamienne do samochodów ciężarowych, naczep, autobusów i transporterów. Asortyment sprzedawany w ramach marki własnej EUROPART obejmuje obecnie ponad 6 500 części. Obok materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia warsztatów, czyli produktów chemicznych, olejów i narzędzi, naszym klientom oferujemy także szeroką gamę części do osi, hamulców, podwozi, silników, oświetlenia i układów elektrycznych, a także elementy wyposażenia i akcesoria. Wszystkie produkty marki własnej są sprawdzane zarówno w ramach audytów zewnętrznych, jak i przez niezależne organizacje zgodnie z niemieckimi standardami jakości.

Na głównych rynkach zakupowych, takich jak Turcja, Indie i Azja, EUROPART chce przez nieustannie umacniać swoją obecność, aby móc nieprzerwanie gwarantować swoim klientom wysoką jakość marki własnej EUROPART. - Dzięki sprawnej logistyce mamy możliwość zagwarantowania naszym klientom maksymalnej dostępności części – i to w każdym miejscu! Począwszy od Europy Wschodniej w najbliższych 18 miesiącach otworzymy kolejne regionalne centra dystrybucji, tzw. RDC oraz huby, abyśmy przy wciąż rosnącym popycie mogli przez cały czas gwarantować jak najszybsze dostawy - wyjaśnia CEO w EUROPART Pierre Fleck. 

EUROPART zamierza jeszcze bardziej rozbudować swoją europejską sieć. Obecnie EUROPART jako jedyna firma z branży pojazdów użytkowych posiada swoje przedstawicielstwa w ponad 300 lokalizacjach w 28 krajach. - Ostatnie puste pola na mapie chcemy wypełnić poprzez rozbudowę naszej własnej organizacji lub poprzez współpracę z profesjonalnymi partnerami i przejęcia - mówi Fleck.

Firma EUROPART jest czołowym dystrybutorem części zamiennych i wyposażenia do pojazdów użytkowych, autobusów i pojazdów specjalnych wszystkich klas w Europie. Ponadto EUROPART dostarcza swoim klientom z branży warsztatów samochodowych, spedycji i operatorów flotowych bogaty asortyment wyposażenia warsztatowego w dziedzinie chemii, wyposażenia i urządzeń do warsztatów i zakładów, elementów montażowych, bezpieczeństwa pracy i wielu innych niezbędnych w codziennej pracy zakładu. EUROPART dysponuje międzynarodową siecią 300 punktów sprzedaży w 28 krajach w Europie. Więcej informacji na temat firmy EUROPART znajduje się pod adresem: www.europart.net

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony