ARTYKUŁY

Wydarzenia

ponad rok temu  21.07.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Zaawansowane rozwiązania ZF na targach we Frankfurcie
Strona 1 z 2

Podczas targów Automechanika 2016 we Frankfurcie mających odbyć w dniach 13-17 września br. nowa firma ZF Aftermarket ma zamiar zaprezentować, oczarować oraz wejść w interakcję ze swoimi gośćmi – przy pomocy innowacyjnej przestrzeni wystawowej o wielkości 1 400 m kw. W Hali nr 2 (stoisko C90) oraz Hali nr 3 (stoisko A91), goście będą mieli okazję doświadczyć innowacyjnych technologii stosowanych w zaawansowanym pojeździe miejskim (Advanced Urban Vehicle) firmy ZF. Poznają również przyszłe rozwiązania, które powoli wkraczają do świata motoryzacji – digitalizacja Openmatics.

Firma ZF Aftermarket przedstawi również rosnące portfolio usług posprzedażowych na rynku części układów napędowych, zawieszenia, układów bezpieczeństwa i technologii układu kierowniczego marek: Sachs, Lemförder, TRW i Boge. Omówione zostaną również rozwiązania systemowe dla serwisów i partnerów biznesowych – m.in. dla warsztatów i operatorów floty samochodowej. W kinie 360° nasi goście w przyjemny, ale i ekscytujący sposób, przy pomocy wirtualnej rzeczywistości, odkryją jak wielowymiarowe doświadczenie produktu łączy się z informacją techniczną na jego temat.

Zarówno ZF Services jak i TRW Aftermarket po połączeniu w jedną firmę ZF Aftermarket są gotowe na przyjęcie swoich gości na targach Automechanika 2016. Wystawienie się na tej najważniejszej imprezie targowej nie tylko odzwierciedli połączony potencjał wiedzy ZF i TRW, ale też będzie koncentrować się na korzyściach płynących dla klientów usług posprzedażowych. Nowy wicelider globalnego rynku niezależnych usług aftermarketowych generuje ok. 35% dziennego zapotrzebowania warsztatów. Dzięki temu, że owe wysoce zaawansowane kompetencje techniczne są rzadko spotykane na międzynarodowym rynku usług posprzedażowych, firma ZF Aftermarket jest w stanie zaoferować atrakcyjną gamę rozwiązań serwisowych opartych na popycie, a uzupełnianym przez rynek renomowanych oryginalnych części zamiennych, dzięki czemu wzrasta poziom profesjonalizmu wszystkich podmiotów na rynku.

Mobilna innowacyjność w Hali nr 2 (C90)
Kluczowym produktem prezentowanym przez ZF będzie zaawansowany pojazd miejski (AUV). Jest on skonstruowany na bazie inteligentnego podwozia wraz z układem napędowym i systemami wspomagania kierowcy. Przy pomocy tylnej kamery, czujników USG oraz czujników podczerwieni samochód AUV jest w stanie sprawdzić przestrzeń miejską zanim jego asystent parkowania rozpocznie pracę. Kierowca może sterować pojazdem z zewnątrz, używając aplikacji na smartfonie. AUV posiada zasilaną elektrycznie oś tylną i cechuje się kątem skrętu 75 na przedniej osi w celu zwiększenia zwrotności i układu kierowania – dzięki temu AUV stanowi doskonały przykład osiągnięć ZF w dziedzinach obniżonej emisji spalin, manewrowości pojazdu, bezpieczeństwa oraz zwiększonej mobilności w mieście. Zwiedzający będą mogli zapoznać również z różnorodnymi aplikacjami dla platformy telematycznej ZF „Openmatics” skierowanej do różnych grup docelowych. Na przykładzie technologii logistyki deTAGtive: dzięki wykorzystaniu inteligentnych celów i funkcji wyszukania celów, platforma danych staje się podstawowym narzędziem dla menedżera floty samochodowej. Daje to możliwość zdalnego monitorowania ładunków wrażliwych w transporcie, a także przyczynia się do optymalizacji łańcucha dostaw pod względem czasu transportu i zużycia paliwa.

Nowe produkty w Hali nr 3
Punktem kulminacyjnym targów Automechanika będzie prezentacja nowej architektury marki ZF Aftermarket, która obejmie zagadnienia związane z  przekładniami, elementami układu napędowego, osi, jednostek sterujących i mechanizmów różnicowych, części zawieszenia i układu kierowniczego, amortyzatorów, elementów napędowych, elementów gumowo-metalowych i produktów marki TRW w dziedzinie układów hamulcowych, hamulców bębnowych i układów rozruchowych oraz układu kierowniczego. Neil Fryer, dyrektor handlowy ZF Aftermarket tak mówi o rozwoju strategii: - Podstawą naszej działalności są silne marki produktowe. Niezwykle cenne dla nas i naszych klientów są: Sachs, Lemförder, TRW, Boge oraz Openmatics. Zostaną one wkomponowane w naszą przyszłą strategię handlową. Będziemy je nadal rozwijać i promować ich indywidualną tożsamość przy jednoczesnej obsłudze, wprowadzaniu ich do obrotu i sprzedaży na globalnym rynku.

We Frankfurcie zostanie zaprezentowana szeroka gama produktów, np. w portfolio produktów TRW znajdzie się system Corner Module – układ hamulcowy, układ kierowniczy oraz zawieszenia.

Atrakcje: wirtualna rzeczywistość
To innowacyjne rozwiązanie przychodzi do nas za pośrednictwem wirtualnej rzeczywistości dostępnej w kinach 7D, które wykorzystamy podczas prezentacji na naszym stoisku. Zwiedzający będą mogli skorzystać z doświadczeń firmy ZF za pośrednictwem innowacyjnego rozwiązania 360°, w zupełnie nowy sposób. Będzie to pokaz jedyny w swoim rodzaju, ponieważ jest to drugie kino wirtualnej rzeczywistości w Niemczech. Z pewnością zapewni to naszym gościom wyjątkowe przeżycia. Kiedy specjaliści branży aftermarketowej uruchomią wirtualną podróż przedstawiającą produkty i usługi koncernu, widzowie będą odbierać je wszystkimi zmysłami.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony