WYWIADY

WYWIADY

ponad rok temu  03.04.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Jak przetrwać kryzys? Jak prowadzić warsztat, gdy brakuje klientów?

Przy decyzjach związanych z zarządzaniem warsztatem w dobie pandemii oszczędności na pracownikach powinny być ostatnimi, na jakie decyduje się właściciel firmy. Bo to pracownicy będą najważniejsi, kiedy kryzys się skończy i będziemy chcieli odbudować równowagę finansową.

Gdzie więc szukać oszczędności? Może warto ponegecjować z dostawcami części. Warto też wyciągnąć lekcję z tej trudnej sytuacji. Jak zarządzać finansami, by w przyszłości być na takie kryzysy przygotowanym?

To wybrane wnioski i tematy z pierwszej części naszego spotkania z Maciejem Brzezińskim, szkoleniowcem z zakresu zarządzania finansami w warsztatach samochodowych, ekspertem Motomarketing.pl

Komentarze (3)

dodaj komentarz
  • ~ TEDI 3 ponad rok temu Częściowo zgadzam się z wypowiedzią, ile to ja się nasłuchałem, że jestem najdroższy, że zbankrutuję, itd., a teraz okazuje się że ci którzy mieli mieć świetlaną przyszłość, pękate konta, nowoczesne serwisy, całą armię klientów np. wymieniając olej za darmo, albo już zamknęli, albo zmykają swoje "super nowoczesne" warsztaty, bo nie mają nic. Jak powiedział prezes GM, który ostatecznie wyprowadził firmę z zapaści, - Największe problemy zawsze mają najtańsi, Najgorsze co może zrobić firma kiedy ma problemy, to obniżyć ceny. Nas oczywiście też dotknęły ograniczenia, jednak na razie nie zamknęliśmy serwisu, i mam nadzieję że przetrwamy. Jedno co najbardziej mnie martwi to poczynania "naszego rządu" który kombinuje jak by nam pomóc żeby nie pomóc, a pomóc sobie i biurokracji.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Mądry po szkodzie 2 ponad rok temu Prawda, trzeba liczyć. A właściwie trzeba było, teraz może być już za późno...
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Jasiu 1 ponad rok temuocena: 0%  Wielka lipa
    oceń komentarz 0 1 zgłoś do moderacji
do góry strony