Warsztaty mogą wygrać spersonalizowany pakiet marketingowy, który pomoże przyciągnąć nowych klientów. Nagroda obejmuje profesjonalną sesję zdjęciową na użytek zwycięskiego punktu sprzedaży oraz materiały promocyjne.
Marka Castrol rozpoczęła kampanię marketingową „Castrol EDGE – Rekomendowany przez Ekspertów” i oferuje uczestniczącym w niej niezależnym serwisom możliwość wygrania zindywidualizowanego pakietu darmowych materiałów promocyjnych, które pozwolą im budować pozytywny wizerunek firmy wśród lokalnej społeczności i przyciągać nowych klientów.
Zwycięski serwis odwiedzi sponsorowany przez Castrol profesjonalny fotograf, który zrobi zdjęcia prezentujące warsztat i jego pracowników. Zwycięzca otrzyma także pięć spersonalizowanych plakatów swojego serwisu, 3,5-metrowy baner wewnętrzny oraz baner internetowy, aby promować swój warsztat we współpracy z Castrol EDGE. Serwisy mogą wziąć udział w losowaniu nagród pod adresem www.castrol.com.pl/specjalisciCastrol. Zwycięska firma otrzyma spersonalizowane artykuły promocyjne po 5 czerwca 2022 roku.
Kampania wykorzystuje rozpoznawalność marki Castrol EDGE, polecanego przez mechaników, producentów i zespoły sportów motorowych oleju, który uwalnia prawdziwą moc silników . Wysokie ciśnienie w nowoczesnych silnikach powoduje tarcie, które może zmniejszyć moc jednostki napędowej nawet o 10%. Castrol EDGE wykorzystuje nowatorską technologię Fluid TITANIUM Technology™, aby sprostać temu ciśnieniu i zmniejszyć tarcie .
Aby dowiedzieć się więcej o kampanii „Castrol EDGE – Rekomendowany przez Ekspertów” oraz o bezpłatnym losowaniu nagród, odwiedź stronę: www.castrol.com.pl/specjalisciCastrol.
Fot. Castrol
Komentarze (0)