nie przegap

Marketing w warsztacie

ponad rok temu  13.04.2022, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Castrol z nową kampanią promującą niezależne warsztaty

Warsztaty mogą wygrać spersonalizowany pakiet marketingowy, który pomoże przyciągnąć nowych klientów. Nagroda obejmuje profesjonalną sesję zdjęciową na użytek zwycięskiego punktu sprzedaży oraz materiały promocyjne.

Marka Castrol rozpoczęła kampanię marketingową „Castrol EDGE – Rekomendowany przez Ekspertów” i oferuje uczestniczącym w niej niezależnym serwisom możliwość wygrania zindywidualizowanego pakietu darmowych materiałów promocyjnych, które pozwolą im budować pozytywny wizerunek firmy wśród lokalnej społeczności i przyciągać nowych klientów.

Zwycięski serwis odwiedzi sponsorowany przez Castrol profesjonalny fotograf, który zrobi zdjęcia prezentujące warsztat i jego pracowników. Zwycięzca otrzyma także pięć spersonalizowanych plakatów swojego serwisu, 3,5-metrowy baner wewnętrzny oraz baner internetowy, aby promować swój warsztat we współpracy z Castrol EDGE. Serwisy mogą wziąć udział w losowaniu nagród pod adresem www.castrol.com.pl/specjalisciCastrol. Zwycięska firma otrzyma spersonalizowane artykuły promocyjne po 5 czerwca 2022 roku.

Kampania wykorzystuje rozpoznawalność marki Castrol EDGE, polecanego przez mechaników, producentów i zespoły sportów motorowych oleju, który uwalnia prawdziwą moc silników . Wysokie ciśnienie w nowoczesnych silnikach powoduje tarcie, które może zmniejszyć moc jednostki napędowej nawet o 10%. Castrol EDGE wykorzystuje nowatorską technologię Fluid TITANIUM Technology™, aby sprostać temu ciśnieniu i zmniejszyć tarcie .

- To okazja, aby odwdzięczyć się naszym serwisom partnerskim, pomagając im przenieść ich biznes na nowy poziom. Ostatnie badania branżowe wykazały, że mechanicy są bardziej skłonni polecać swoim klientom Castrol niż jakąkolwiek inną wiodącą markę, a jedna trzecia nowych samochodów w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii opuszcza fabrykę ze środkami smarnymi Castrol w silnikach. Pomagamy niezależnym warsztatom wykorzystać rozpoznawalność marki do kształtowania własnego wizerunku i zwiększania przychodów – mówi Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu Castrol w regionie EMEA.

Aby dowiedzieć się więcej o kampanii „Castrol EDGE – Rekomendowany przez Ekspertów” oraz o bezpłatnym losowaniu nagród, odwiedź stronę: www.castrol.com.pl/specjalisciCastrol.

Fot. Castrol

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony