W Warszawie przy ul. Łopuszańskiej 38B otwarto pierwszy w Polsce INCHCAPE PARK, nowy koncept biznesowy łączący multibrandowy salon aut używanych premium oraz innowacyjny serwis marek BMW, MINI, Jaguar i Land Rover.
Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska, zapowiada, że podobne obiekty, ukierunkowane na sprzedaż samochodów używanych oraz nowoczesną szybką i wysokiej jakości obsługę serwisową, będą uruchamiane w kolejnych miastach. Klienci już dziś mogą wybierać spośród blisko 135 samochodów dostępnych od ręki.
Działający od nowego roku obiekt przy ul. Łopuszańskiej stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszej oferty na sprawdzone samochody używane. Nawet w okresie, gdy cały rynek zmaga się z deficytem pojazdów, klienci Inchcape Parku mają do dyspozycji na miejscu ponad 100 specjalnie wyselekcjonowanych aut. Podczas zakupu klienci mają do wyboru liczne formy finansowania, a wśród nich m.in. opcję pozostawienia starego samochodu w rozliczeniu. Wszystkie oferowane pojazdy to auta o udokumentowanym niskim przebiegu (znacznie poniżej średniej dla danego wieku), w bardzo dobrym stanie technicznym oraz ze szczegółowo sprawdzoną historią. Większość z samochodów opuszczających Inchcape Park objętych jest gwarancją, którą klienci mogą dowolnie poszerzać lub przedłużać według własnych potrzeb.
Inchcape Park to nie tylko koncept sprzedażowy, ale także część serwisowa. W obiekcie działają autoryzowane serwisy czterech marek: BMW i MINI oraz Jaguara i Land Rovera. Wszystkie procesy – od umawiania wizyty, przez konsultacje, zlecenia serwisowe, po płatności – mogą się odbywać zdalnie, za pośrednictwem aplikacji. Zautomatyzowany jest nawet sam proces przyjmowania samochodów do serwisu. Wystarczy, że klient o dowolnej porze zaparkuje auto w wyznaczonym miejscu, a kluczyk pozostawi w skrytce, czyli tzw. kluczykomacie. Dzięki temu rozwiązaniu zostawienie i „wydawanie” pojazdu są możliwe przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Fot. Inchcape Park
Komentarze (0)