„Pierwszy montaż” to program skierowany do warsztatów, które chcą montować instalacje autogaz w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki wsparciu technicznemu doradców marki STAG, z montażem systemu STAG 400dpi poradzą sobie także mniej doświadczeni instalatorzy.
Idea programu jest prosta. Doradcy techniczno – handlowi STAG nieodpłatnie przeprowadzą uczestnika programu przez proces montażu i kalibracji instalacji LPG STAG 400dpi. Dzięki temu warsztat uzyska kompetencje do samodzielnych montaży.
- Instalacje gazowe do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa uchodzą za skomplikowane w montażu i kalibracji. Chcemy pokazać, że wcale tak nie jest – mówi Grzegorz Krzysiak, Kierownik ds. Rozwoju Rynku Krajowego AC S.A., producenta komponentów marki STAG.
- Przygotowaliśmy specjalne instrukcje, które krok po kroku przeprowadzają przez proces montażu. Dodatkowo oferujemy wsparcie techniczne naszych doświadczonych ekspertów.
Popularny wśród kierowców mit na temat LPG mówi, że autogaz nie nadaje się do nowych samochodów. To błędne przekonanie, branża autogaz rozwija się bardzo dynamicznie, aby sprostać wymaganiom technicznym stawianym przez producentów pojazdów. Warto wspomnieć, że instalacja do aut z bezpośrednim wtryskiem paliwa musi być precyzyjnie dobrana do konkretnego silnika
Producent sterownika STAG 400dpi opracował szeroką listę kodów silników możliwych do konwersji, wraz ze szczegółowymi instrukcjami montażu. Dzięki programowi #pierwszymontaż, więcej warsztatów będzie mogło poszerzyć swoją ofertę o konwersje nowszych aut. Należy podkreślić fakt, że przy niewiele większym nakładzie pracy, w porównaniu do montażu, wtrysku pośredniego warsztat ma szansę na sporo większy zysk.
Fot. AC S.A.
Komentarze (0)