nie przegap

Marketing w warsztacie

ponad rok temu  26.10.2021, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 3 minuty

Za nami pierwsze zajęcia w ramach Akademii Quartz

Ok. 70 uczniów na sali, pełne skupienie i autentyczna chęć uczestnictwa w zajęciach. Takiej atmosfery, jaka panowała na pierwszych zajęciach Akademii Quartz mógłby pozazdrościć niejeden nauczyciel, czy wykładowca.

Doskonale wszystkim znani – Adam Klimek i Patryk Mikiciuk, wraz z działem technicznym TotalEnergies stworzyli jedyne w swoim rodzaju szkolenie dające możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy na temat właściwości i funkcji olejów silnikowych. Poruszone zostały aspekty wydajności środków smarnych oraz ich wpływu na działanie pozostałych podzespołów samochodu.

Jako pierwsi skorzystać z tego mogli uczniowie Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie. Wykłady poprowadził najpopularniejszy mechanik w Polsce – Adam Klimek, którego wspierał Kierownik działu technicznego TotalEnergies Marketing Polska - Andrzej Husiatyński. Eksperci nie mieli najmniejszych problemów z tym, by skupić uwagę słuchaczy i wciągnąć ich w nietypowe zajęcia, łączące wykłady z interaktywnym testem wiedzy.

Nowoczesna oprawa

Akademia Quartz to nie tylko wiedza, ale także nowoczesne sposoby jej przekazywania. Prowadzący uzupełniali swoje wypowiedzi krótkimi filmami instruktażowymi z Patrykiem Mikiciukiem, jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich dziennikarzy motoryzacyjnych. Uczniowie na bieżąco udzielali odpowiedzi na pytania. Automatycznie zapisywała się zarówno ich poprawność jak też czas reakcji. Najlepsza piątka uczniów otrzymała atrakcyjne nagrody.

Motoryzacja to jego hobby

Mateusz, zwycięzca pierwszej edycji Akademii Quartz powiedział nam w krótkiej rozmowie, że od małego interesuje się motoryzacją, planuje podjęcie pracy w branży motoryzacyjnej i… zdecydowanie woli warsztat samochodowy od biurka.

- Cieszę się, że mogę prowadzić te zajęcia i być żywym dowodem na to, że chcieć to móc. To wspaniale, że razem z TotalEnergies możemy dzielić się z młodym pokoleniem nie tyko wiedzą, ale także zarażać pasją do motoryzacji – powiedział Adam Klimek, Team TotalEnergies.

Wtórował mu Dyrektor Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie:

- Jesteśmy jak najbardziej otwarci na atrakcyjne formy uzupełniające tradycyjną naukę. Spotyka się to z odpowiednim odzewem – widzimy uczniów, którzy dostrzegają w tym pewną szansę na rozwój zawodowy i lepiej przykładają się do nauki. W każdym roku bramy naszej szkoły opuszcza od 100 do 150 absolwentów, którzy zasilają rynek pracy jako wykwalifikowani fachowcy - dodał Piotr Zając.

- Zajęcia prowadzone przez firmy motoryzacyjne są cennym uzupełnieniem programu nauczania. My, jako szkoła chcemy przekazać solidne podstawy. Specjalizację pozostawiamy potencjalnym, przyszłym pracodawcom.

Uczestnikom spodobała się forma przekazu

- Jest atrakcyjna dla uczniów, budzi ich autentyczne zainteresowanie – podsumowała wydarzenie Ewa Kalinowska, TotalEnergies Marketing Polska.

- Takie spotkania z młodymi ludźmi utwierdzają nas w przekonaniu, że Akademia Quartz jest bardzo potrzebna. Pozytywna reakcja kadry pedagogicznej niesamowicie motywuje nas do działania i organizacji kolejnych tego typu wydarzeń, które będą miały miejsce w nadchodzącym czasie.

O firmie TotalEnergies

TotalEnergies to firma multienergetyczna, która produkuje i sprzedaje energię w skali globalnej: ropę i biopaliwa, gaz ziemny i green gas, odnawialne źródła energii i energię elektryczną. 105 000 naszych pracowników jest zaangażowanych w tworzenie coraz tańszej, czystej, niezawodnej i dostępnej dla jak największej liczby osób energii. Aktywna w ponad 130 krajach firma TotalEnergies stawia na zrównoważony rozwój we wszystkich jego wymiarach, w szczególności w obszarze swoich projektów i operacji biznesowych, które mają przyczynić się do zwiększenia jakości życia ludzi na całym świecie.

Fot. TotalEnergies

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony