Istnieją trzy podstawowe typy zaworów EGR:
- Pneumatyczne zawory EGR są wyposażone w membranę sterowaną podciśnieniem. Zawory te umożliwiają uzyskanie wyższego natężenia przepływu, które jest wymagane w nowszych silnikach wysokoprężnych.
- Elektryczne zawory EGR są obsługiwane za pomocą zintegrowanej elektroniki. Są kontrolowane bezpośrednio przez sterownik silnika i mogą być regulowane z dużo większą precyzją.
- Istnieją również elektryczne zawory EGR wyposażone w jednostkę chłodzącą, która dodatkowo obniża temperaturę spalin.
Nowa gama zaworów EGR w ofercie NGK charakteryzuje się równie wysoką jakością jak pozostałe produkty, z których słynie marka NGK SPARK PLUG. Aby to zagwarantować, oferowane przez nas zawory każdego typu poddawane są testom w ekstremalnych warunkach. Testy obejmują badanie szoku termicznego w temperaturach od -40°C do 150°C, testy szczelności zaworów, komór i układu chłodzenia, a także oporu elektrycznego i cyklu życia.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ngkntk.com.
Komentarze (0)