Promocje

Promocje

ponad rok temu  14.09.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Bosch wspiera Bezpieczny Warsztat

Przypomnijmy: celem kampanii Bezpieczny Warsztat jest uświadomienie kierowcom, z jakich praw mogą korzystać przy okazji serwisowania czy naprawy swoich samochodów. Akcja zwraca także uwagę na wysoką jakość i bogatą ofertę usług świadczonych w ramach niezależnego rynku motoryzacyjnego, który obejmuje producentów części, sieci dystrybucyjne i warsztaty samochodowe.

Świadomość kierowców dotycząca tego, gdzie serwisować samochód i jakie kupować do niego części, jest niska, co w praktyce najczęściej przekłada się na ponoszenie przez nich wyższych kosztów, niż jest to konieczne. Według statystyk ceny w niezależnych warsztatach są niższe nawet o 60% w stosunku do autoryzowanych serwisów. Kierowcy na mocy rozporządzenia Komisji Europejskiej 461/2010, określanego skrótem GVO lub MV BER (z niem. Gruppen Freistellungs Ver Ordnung lub z ang. Motor Vehicle Block Exemption Regulation), mogą zlecać okresowe przeglądy i naprawy warsztatom niezależnym, bez ryzyka utraty gwarancji. Ponadto w samochodach objętych gwarancją dopuszczalne jest używanie części eksploatacyjnych pochodzących od niezależnych producentów, tańszych od tych sygnowanych logo producenta samochodów. Aby zachować gwarancję, należy jednak pamiętać o spełnieniu takich kryteriów jak: zgodność serwisowania z zaleceniami producenta samochodów, umieszczenie odpowiedniego wpisu w książce serwisowej, zastosowanie części, których jakość jest co najmniej porównywalna, oraz wystawienie faktury na serwis i części.
– Rynek warsztatów samochodowych w Polsce jest bardzo zróżnicowany zarówno pod względem cen usług, jak i ich jakości, co wynika z wyposażenia serwisów i kwalifikacji personelu – mówi Robert Dzierżanowski, kierownik ds. rozwoju koncepcji serwisowych w firmie Bosch.
Na polskim rynku działa co najmniej kilka tysięcy niezależnych warsztatów, które pod względem wyposażenia, kwalifikacji personelu i profesjonalizmu w obsłudze klienta nie odbiegają od serwisów autoryzowanych przez producentów pojazdów. Dzięki tej kampanii kierowcy będą mogli dowiedzieć się o ich istnieniu i skorzystać z ich usług.
– Bezpieczny warsztat jest najczęściej bliżej klienta i oferuje niższe ceny – dodaje Dzierżanowski.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony