TARGI

WYWIADY

ponad rok temu  22.02.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]

Emanuel Vicentini, menedżer targów Autopromotec

Strona 2 z 2

Polacy od wielu lat jeżdżą na targi do Bolonii. Jak Pan myśli, jak zmienił się w ciągu ostatnich 10-15 lat sposób robienia biznesu?

Myślę, że na to pytanie lepiej odpowiedzą wystawcy. My możemy powiedzieć tylko tyle, że teraz, podobnie jak przez ostatnich 15 lat, Autopromotec jest doskonałą platformą współpracy i handlu dla wszystkich graczy rynku aftermarket. Natomiast jeśli mówimy o polskich przedsiębiorcach na naszych targach, to dotychczas przyjazd do Bolonii potwierdziły 24 firmy. Liczba ta nie zawiera firm, z którymi współpracujemy przy okazji Autopromotec w inny sposób. Polskie przedsiębiorstwa promują się u nas bowiem także za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Dziękuję za rozmowę.

GALERIA ZDJĘĆ

Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]
Autopromotec to odpowiedź na potrzeby biznesu [WYWIAD]

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony