Tegoroczny jubileusz sieci EuroWarsztat to okazja do podsumowania działań podjętych w minionych 15 latach, ale także próba nakreślenia kierunków rozwoju na lata kolejne.
Rozwój sieci to budowa relacji B2B oraz B2C opartej na międzynarodowych wzorcach i doświadczeniu sieci EuroGarage, co jest gwarantem wysokiej jakości świadczonych usług i profesjonalnego podejścia do klienta. Do sieci EuroWarsztat należy obecnie blisko 150 wyselekcjonowanych warsztatów.
Sieć budowana jest na partnerskiej relacji z właścicielami serwisów. Z udziałem osób zarządzających EuroWarsztatami dwa razy w roku organizowane są konferencje, których celem jest podnoszenie świadomości w wielu aspektach związanych z prowadzeniem serwisu. Tegoroczne spotkania, z uwagi na jubileusz, miały charakter szczególny. Wiosną EuroWarsztaty uczestniczyły w konferencji z udziałem rekomendowanych dostawców z grupy premium. Dla 300 gości przygotowano specjalne oferty handlowe, możliwe do zrealizowania podczas targów. Spotkanie jesienne przebiegło pod hasłem „Kierunki rozwoju sieci EuroWarsztat”. Podczas konferencji, na którą przybyło 250 gości, omówiono trendy rynkowe – zarówno w aspekcie ekonomicznym, jak i marketingowym, przedstawiono szanse i zagrożenia dla branży, a przede wszystkim zaprezentowano plany sieci na najbliższe lata.