Najnowsza aktualizacja jest wynikiem dwumiesięcznej, ciężkiej pracy specjalistów, którzy dzięki uwagom klientów cały czas udoskonalają oprogramowanie CDIF/3. W związku z tym wprowadzono kilka zmian i udoskonaleń. Nadal trwają prace nad udoskonaleniem marki Opel. Do obsługi dodane zostały kolejne wersje sterowników, wraz z pełną listą fikcji. Sterowniki silnika w Astrze H uzupełnione zostały o brakujące adaptacje.
Bieżąca edycja to także spore zmiany w samochodach brytyjskich. Zainteresowanie diagnostyką tych pojazdów wzrasta, dlatego też chcąc sprostać oczekiwaniom klientów rozpoczęły się prace nad rozbudową bazy obsługiwanych modeli oraz funkcjonalności w nich zawartych. Prace rozpoczęły się niemal od podstaw - począwszy od odczytu usterek czy identyfikacji. Pojawiły się nowe modele z podstawową (na ten moment) funkcjonalnością: Jaguar F-Type (X152), Jaguar XE (X760), Jaguar F-Pace (X761), Land Rover Doscovery IV (L319), Range Rover (L322), Range Rover (L405), Range Rover Evoque (L538), Range Rover Sport MY10 (L320).
Zmiany nie ominęły także samego oprogramowania. Wewnątrz programu pojawiły się mechanizmy ułatwiające i przyspieszające wprowadzanie bardziej zaawansowanych funkcjonalności takich jak: aktywacje, adaptacje i kodowania.
Axes System działa na polskim rynku od 1996 roku. Nasza firma jest producentem zaawansowanych systemów elektronicznych i diagnostycznych stosowanych w technice motoryzacyjnej. Nasi programiści tworzą specjalistyczne oprogramowanie, które jest liderem na polskim rynku warsztatowym.
Systemy diagnostyczne CDIF są idealnym narzędziem każdego warsztatu samochodowego. Ich atrakcyjna cena wraz z bogatym wyposażeniem sprawiły, iż stały się znaną i docenianą marką na rynku sprzętu warsztatowego. Dowiedz się więcej o CDIF/3 na oficjalnej stronie.
Komentarze (1)