Nowe e-oleje przekładniowe Castrol ON do „mokrych” silników elektrycznych wydłużają żywotność układu napędowego i poprawiają wydajność. Oleje do mokrych przekładni Castrol ON W2 i W5 od sierpnia będą dostępne dla warsztatów w 5-litrowych opakowaniach.
Castrol wprowadził na rynek dwa nowe, wysokowydajne, w pełni syntetyczne oleje przeznaczone do napędów elektrycznych z mokrą przekładnią. Specjalne testy i prace rozwojowe wykazały, że oleje przekładniowe Castrol ON W2 oraz W5 pozwalają dojechać dalej, ładować szybciej i działać dłużej.
Wyróżniające się niską lepkością formuły olejów przekładniowych Castrol ON W2 i W5 opracowano specjalnie pod katem zapewnienia niskiego przewodnictwa elektrycznego i lepszej ochrony układu, co pomaga silnikowi elektrycznemu pracować w niższych temperaturach i z optymalną wydajnością. Oba produkty zaprojektowano i gruntownie przetestowano pod kątem przenoszenia wysokich momentów obrotowych generowanych przez silniki pojazdów elektrycznych nawet przy niskich prędkościach.
Olej przekładniowy Castrol ON W2 został opracowany na potrzeby MG Motor i jest kompatybilny z modelami Marvel R, MG HS Plug-in Hybrid oraz MG ZS EV. Olej przekładniowy Castrol ON W5 powstał dla BYD i może być stosowany w mokrych silnikach elektrycznych montowanych w sedanie Seal, a także w oczekującym na premierę modelu Seal U DM-I Plug-in Hybrid SUV. Formuła W5 jest również kompatybilna z modelami BYD w napędy elektryczne z suchą przekładnią, w tym Atto 3 i Dolphin.
Olej przekładniowy Castrol ON D1 jest kompatybilny z napędami elektrycznymi z suchymi przekładniami stosowanymi w wielu modelach Hyundai i Kia, w tym Kona Electric, Soul EV i Niro EV. Olej ten może być również stosowany w GWM ORA 03. Olej przekładniowy Castrol ON D2 jest kompatybilny z większością pojazdów Volkswagen Group opartych na platformie MEB, w tym Volkswagen ID.3, ID.4, ID.5 i ID.Buzz, Škoda Enyaq, Cupra Born i Tavascan oraz Audi Q4 e-tron.
Fot. Castrol
Komentarze (0)