Nowości produktowe

Nowości produktowe

Części i regeneracja

Układ hamulcowy

ponad rok temu  13.03.2017, ~ Bartłomiej Ryś   

Delphi wyprzedza przyszłość. Klocki hamulcowe bez miedzi

Delphi wprowadza na rynek klocki hamulcowe, w których zawartość miedzi ograniczono do zaledwie 0,5%. Tym samym firma wyprzedza przyszłość, ponieważ amerykańskie przepisy dotyczące stosowana miedzi zostaną wprowadzone dopiero za dziewięć lat. Nowe mieszanki oferują poprawę bezpieczeństwa oraz zapewniają optymalną i stabilną siłę hamowania. Asortyment klocków hamulcowych pozbawionych miedzi firmy Delphi obejmuje 95% pokrycia  europejskiego i azjatyckiego parku samochodowego.  

– Miedź jest stosowana jako składnik zwiększający wydajność hamowania i nie łatwo jest ją zastąpić, stąd jej usunięcie powoduje konieczność przeprojektowania całego materiału ciernego – wyjaśnia Chad Smith, wiceprezes Delphi Product & Service Solutions, EMEA. – Opracowaliśmy nowe formuły materiałów ciernych pozbawionych miedzi celem zapewnienia bardziej stabilnego współczynnika tarcia w zmieniających się warunkach pracy. Pomaga to zwiększyć zaufanie kierowcy do prawidłowego funkcjonowania układu hamulcowego pojazdu; w niektórych przypadkach zmniejszyliśmy również poziom zużycia klocków hamulcowych o ponad 30%.

Nowy asortyment klocków hamulcowych pozbawionych miedzi daje dystrybutorom i warsztatom samochodowym  szansę rozwoju sprzedaży elementów układów hamulcowych, a zakładom produkcyjnym możliwość dostarczania przyjaznych dla środowiska produktów odpowiadających jakości OE. 

– Nasze klocki hamulcowe nie tylko muszą spełniać wymagania produktu jakości OE pod względem wydajności i emisji hałasu, ale także pod względem zawartości opakowania – mówi Chad Smith – Daje to naszym klientom pewność, że klocki hamulcowe Delphi mają taką samą jakość, jak te oferowane przez producentów pojazdów.

Poprzez zastosowanie ponad 20 wyjątkowych mieszanek i użycie płytek nośnych odpowiadających jakości OE w 100% asortymentu, klocki hamulcowe Delphi  pozbawione miedzi  zapewniają również redukcję hałasu i sprawne odprowadzenie ciepła. 

– Zwiększanie obrotów na wymianie klocków hamulcowych oznacza szybkie dostosowanie się do standardów OE – konkluduje Chad Smith. – Jeżeli klient wraca z piszczącymi hamulcami, zostaje utracony cały zysk i wizerunek warsztatu. Klocki hamulcowe Delphi posiadają fazowanie, płytki nośne i otwory odpowiadające oryginalnej dokumentacji producenta pojazdu, dzięki czemu każda  ich wymiana może być od razu wykonana prawidłowo.

Chcąc utrzymać pozycję wiodącego dostawcy części zamiennych o jakości OE na rynek wtórny, Delphi stale rozwija ofertę elementów układów hamulcowych. Dla przykładu w 2016 roku katalog klocków hamulcowych Delphi został uzupełniony o 53 numery zamówieniowe.. 

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 3

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 1
    BRAK SŁÓW

Komentarze (2)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ stach 2 ponad rok temu Klienci sobie chwala te klocki i nie wracaja z reklamacjami, wiec produkt sie sprawdza, przynajmniej w moim warsztacie
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
  • ~ Egon Olsen 1 ponad rok temu Inni już jakiś czas temu to mieli - technologia NAO:-)
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony