Istotne wydłużenie potencjalnych przebiegów (nawet o 30% w stosunku do Regional RHT), doskonałe parametry jazdy na mokrej nawierzchni i wysoka wytrzymałość to najważniejsze zalety, za sprawą których nowa linia opon cieszyć się będzie zainteresowaniem ze strony klientów. Regional RHT II spełnia wymagania przyszłego rozporządzenia UE 661/2009 dot. etykietowania opon i uzyskuje doskonałe wyniki w zakresie oporów toczenia i niskiego poziomu hałasu. W nowej linii znajduje się też opona o podwyższonej nośności, która umożliwia obciążenie osi do 10 ton, tym samym zwiększając ładowność, przy jednoczesnych dłuższych przebiegach i wyższej trwałości opony.
Najważniejsze elementy Regional RHT II to zoptymalizowany, wielokątowy kształt w obszarze bieżnika, mocne żebra barkowe i zygzakowate rowki bieżnika. Konstrukcja taka zapewnia równomierne i optymalne zużycie, odporność na ścieranie barków oraz wysoką trwałość podczas manewrów. Kształt rowków minimalizuje ryzyko klinowania się kamieni w oponie i poprawia jej hamowanie na mokrej nawierzchni.
Goodyear Regional RHT II pozwala osiągać wyższe przebiegi dzięki nowemu składowi mieszanki i zwiększonej o 15% objętości gumy. Bieżnik Regional RHT II jest o 10 mm szerszy i 8% głębszy niż w Regional RHT. Nowe opony korzystają z technologii Goodyear Max i KMax. Technologia KMax jest połączeniem specjalnych cech opony, opracowanych dla maksymalizacji przebiegów, szerszego zastosowania opony i poprawy trwałości jej struktury.
Komentarze (0)