Nowości produktowe

Wydarzenia rynkowe

ponad rok temu  25.05.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Europejska inauguracja kampanii TyreAWARE 2016

Stowarzyszenie producentów opon w całej Europie rozpoczęło kampanię TyreAWARE. Projekt ma na celu podniesienie świadomości o najlepszych praktykach i procedurach dbania o opony, ich przechowywania oraz trwałości użytkowej i jest skierowany do sprzedawców opon, kierowców i instytucji zajmujących się bezpieczeństwem ruchu.

Kampania TyreAWARE opracowana została we współpracy z Europejskim Stowarzyszeniem Producentów Opon i Gumy (ETRMA) i jej członkami. Materiały zebrano i przetłumaczono na 14 języków europejskich i są dostępne do bezpłatnego pobrania na portalu (www.tyreaware.org). Osoby odwiedzające tę stronę mogą sprawdzić swoją wiedzę na temat najlepszych praktyk dbania o opony, rozwiązując quiz TyreAWARE (dostępny obecnie w języku angielskim).

Obszerne materiały obejmują wiedzę i porady dotyczące przechowywania opon, ich zakupu, konserwacji i trwałości użytkowej. Na stronie dostępne są także wybrane filmy wyjaśniające, kiedy należy wymieniać opony, znaczenie monitorowania prawidłowego ich napompowania oraz zmiany opon na zimowe.

- Wierzę, że ta kampania będzie kolejnym krokiem w dotarciu do jak najszerszej grupy użytkowników i pomoże nam w zwiększaniu ich świadomości o różnych aspektach użytkowania opon – komentuje Jacek Pryczek, prezes zarządu PZPO. - Dzięki materiałom przygotowanym na potrzeby kampanii możemy w łatwy sposób dotrzeć do przydatnych informacji.

 

 

do góry strony