Nowości produktowe

Nowości produktowe

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Na rynku jest miejsce dla takich marek jak Lassa
Z Marcinem Mikołajczakiem, specjalistą ds. marketingu w firmie Lassa, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.

Jesteście Państwo przedstawicielem firmy Brisa, producenta opon marki Lassa. Proszę powiedzieć coś więcej na temat tej firmy naszym Czytelnikom.
Powstała w 1988 roku firma Brisa, to spółka joint-venture między turecką Sabanci Group oraz japońskim Bridgestone Corporation. Dzisiaj to jeden z największych producentów opon w Europie, posiadający największy obiekt produkcyjny skupiony pod jednym dachem. Te nowoczesne zakłady znajdują się w miejscowości Kentsa w Turcji i charakteryzują się:

  • Powierzchnią ponad 2 mln metrów kwadratowych z planami rozbudowy do 3 mln w ciągu najbliższych 5 lat.
  • Posiadaniem własnego centrum badawczo-rozwojowego.
  • Posiadaniem najnowocześniejszych maszyn i technologii.

Co zawiera oferta firmy Lassa? Jakie opony i do jakich pojazdów?
Oferta opon marki Lassa obejmuje ogumienie letnie i zimowe do samochodów osobowych, dostawczych, 4x4, opony ciężarowe, a także opony rolnicze i przemysłowe. Pod marką Lassa koncern Brisa produkuje również opony sportowe na potrzeby rajdów samochodowych.

Czym wyróżniają się opony Lassa?
Opony Lassa projektowane przez własne centrum badawczo-rozwojowe dysponujące doskonałymi programami symulacyjnymi, a produkowane przez nowoczesny zakład cechuje wysoka jakość. Potwierdzają to analizy naszego działu reklamacji oraz opinie użytkowników. Opony wyróżniają się bardzo dużą odpornością na uszkodzenia spowodowane stanem dróg. Wynika to z faktu, że projektowane były pod kątem macierzystego rynku, a drogi w nim swoją jakością przypominają nasze polskie.

Czy Państwa produkty są konkurencyjne cenowo?
Opony Lassa cechuje bardzo korzystny współczynnik jakości do ceny.

Jak wygląda sprzedaż Państwa opon w Polsce?
Opony sprzedajemy poprzez serwisy ogumienia. Wśród tych klientów pozyskujemy regionalnych dystrybutorów w całym kraju. Nie prowadzimy sprzedaży internetowej. System taki pozwala naszym klientom generować wyższe marże niż na większości innych marek. Zbudowanie sieci dystrybucji wymaga jednak dużego zaangażowania z naszej strony. Cieszymy się, że sieć dystrybucji obejmuje coraz większy obszar naszego kraju.

Jak ocenia Pan rynek oponiarski w Polsce? Czy nie jest tak, że jest on zdominowany przez kilku producentów?
Rynek polski rzeczywiście zdominowany jest przez kilku producentów. Dystrybutorzy lokalni poszukują jednak marek, których produkty nie są dystrybuowane wszystkimi kanałami, na których sprzedaży mogą zarobić. Wymagają jednak, po złych doświadczeniach z niektórymi produktami azjatyckimi, by opony prezentowały dobry poziom jakościowy. Dlatego jest miejsce na rynku dla takich marek jak Lassa.

Dziękuję za rozmowę.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony