Nowości produktowe

Nowości produktowe

ponad rok temu  17.10.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Nowe produkty – w nowych opakowaniach

Philips wprowadził właśnie do sprzedaży nowe wzory opakowań swoich produktów z gamy oświetlenia samochodowego.

Nowe lampy ksenonowe oraz żarówki halogenowe zaprezentowane w czasie wrześniowych targów Automechanika we Frankfurcie od początku sprzedawane są w nowych opakowaniach, a w ślad za nimi zmienia się reszta gamy produktowej marki Philips. „Ta zmiana to wyraz dbałości o klienta. Chcemy, aby łatwiej można było zorientować się w cechach naszych poszczególnych produktów” – tłumaczy Tarek Hamed, Marketing Manager CE marki Philips.

Na nowych opakowaniach wyeksponowana została skala z gwiazdkami, które w plastyczny sposób pokazują, o ile osiągi danej lampy czy żarówki przewyższają określone przepisami minimum. Na przykład, prawdopodobnie najsilniejsze obecnie na rynku żarówki halogenowe Philips RacingVision mają pięć gwiazdek (gwarantując 150% lepszą widoczność), podczas gdy Philips VisionPlus (z widocznością lepszą o 60%) – cztery gwiazdki.

Bez zmian pozostały formy opakowań. Nadal produkty marki Philips dostępne są w kartonowych opakowaniach ułatwiających ich przechowywanie w warsztacie (C1 – pojedyncze, C2 – podwójne) i blistrach (B1 i B2). Dodatkowo istnieją efektownie zaprojektowane formy opakowań przeznaczone do sprzedaży detalicznej (oznaczone jako S1 i S2).

Dzięki specjalnemu Certyfikatowi Autentyczności („CoA”) każdy nabywca lamp ksenonowych Philips może zweryfikować ich oryginalność wchodząc na stronę www.philips.com/original i wpisując unikalny kod podany na opakowaniu.  

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony