Nowości produktowe

Nowości produktowe

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Nowości na zimowe drogi
Grupa Goodyear Polska w sezonie jesienno-zimowym 2010/2011 oferuje, poza dotąd dostępnymi, zupełnie nowe opony marek Fulda i Sava.

Fulda Kristall Control HP
Zaawansowana technologicznie konstrukcja nowej opony Fulda Kristall Control HP zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa i pewność prowadzenia nawet w najtrudniejszych zimowych warunkach.

Osiągi nowej opony Fulda Kristall Control HP gwarantowane są przez trzy innowacyjne rozwiązania technologiczne. Bieżnik „wgryzający” się w śnieg (dzięki zastosowaniu „Snow Catcher Technology”) zapewnia wysoki poziom przyczepności, zaś specjalna konstrukcja opony („High Performance Construction”) przystosowana jest do podróżowania z wysokimi osiągami. Nową mieszankę gumową bieżnika („Low Temperature Compound”) zaprojektowano do jazdy przy niskich temperaturach, dzięki czemu opona oferuje wiele możliwości w pełnym zakresie zimowych warunków.

Bieżnik wgryzający się w śnieg
Technologia „Snow Catcher” zastosowana w Kristall Control HP polega na „przytrzymywaniu” śnieżnej nawierzchni przez bieżnik opony. W trakcie kontaktu z podłożem, rowki bieżnika zaciskają się „przytrzymując” śnieg. W ten sposób maksymalizowana jest przyczepność opony, tak istotna w zimowych warunkach. Konstruując nową Fuldę nie zapomniano o efektywnym usuwaniu wody i błota pośniegowego spod opony. Dzięki wydatnym rowkom obwodowym i kierunkowym minimalizowane jest ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu.

Konstrukcja do wysokich osiągów
W przypadku opon dedykowanych do pojazdów zdolnych poruszać się z wysokimi prędkościami bardzo istotna jest odpowiednia konstrukcja opony, zapewniająca bezpieczeństwo niezależnie od prędkości. Wzmocniona strefa barkowa gwarantuje stabilność prowadzenia nawet przy wysokich prędkościach, a wzmocniona stopka opony odpowiada za stabilne osadzenie opony na obręczy. Niemniej istotne w przypadku opon zimowych jest, aby przy pełnej elastyczności mieszanki gumowej zachować stabilność bloków bieżnika. W przypadku Kristall Control HP osiągnięto to dzięki zastosowaniu technologii „Bubble Blades”, tj. samoblokujących się lameli.

Nowa mieszanka gumowa do jazdy w niskich temperaturach
Zastosowanie technologii wykorzystującej nowoczesną mieszankę polimerową zapewnia dużą elastyczność opony w niskich temperaturach. Przekłada się to na lepsze osiągi w warunkach zimowych. Nowa mieszanka bogata jest w krzemionkę, która zapewnia doskonałą przyczepność zarówno na mokrych, jak i ośnieżonych drogach. Przyczynia się ona również do zmniejszenia oporów toczenia, co w bezpośredni sposób wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa.

Nowa opona Fulda Kristall Control HP jest dostępna w 22 rozmiarach.

Sava eskimo hp
Nowa opona zimowa Sava eskimo hp przeznaczona jest do samochodów o wysokich osiągach. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii opona zapewnia wysokie osiągi na zaśnieżonych i oblodzonych drogach. Opona posiada kierunkową rzeźbę bieżnika, która wraz z mieszanką gumową bogatą w krzemionkę, gwarantuje doskonałe prowadzenie samochodu nawet w najtrudniejszych warunkach.

Zoptymalizowana, kierunkowa rzeźba bieżnika z ostrymi nacięciami zapewnia stabilne prowadzenie na śniegu. Ponadto, system samozazębiających się lameli o łącznej długości 28 metrów gwarantuje znakomitą przyczepność na zaśnieżonych nawierzchniach. Dzięki wzmocnionej strefie centralnej i barkowej oraz zoptymalizowanej sztywności bieżnika, Sava eskimo hp oferuje doskonałe osiągi nawet przy wysokich prędkościach.

W oponie zastosowano najnowszą mieszankę polimerową. Mieszanka gumowa opracowana na bazie krzemionki zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, co zapewnia zwiększoną pewność prowadzenia pojazdu w trudnych zimowych warunkach, a także zmniejsza opory toczenia.

Nowa opona Sava eskimo hp jest dostępna w 17 rozmiarach.

 





Sava eskimo s3+
Sava wprowadza na rynek kolejną zimową oponę do samochodów osobowych – Sava eskimo s3+, uzupełniającą szeroką gamę opon Sava eskimo s3. Nową s3+ zaprojektowano z myślą o bezpiecznej jeździe w każdych zimowych warunkach.

W eskimo s3+ zastosowano rozwiązania, które poprawiają osiągi opony. Polimerowa mieszanka na bazie krzemionki zachowuje elastyczność nawet w czasie największych mrozów, co zapewnia krótszą drogę hamowania na mokrej i oblodzonej nawierzchni.

Zoptymalizowany kształt czoła opony przyczynia się do równomiernego rozkładu nacisku na całej szerokości styku opony z podłożem, dzięki czemu opona zużywa się równomiernie na całej szerokości. Udoskonalona konstrukcja wraz z odpowiednio dobraną mieszanką gumową gwarantują wysokie osiągi opony.

Trzy szerokie i głębokie rowki obwodowe, a także głębokie rowki poprzeczne skutecznie odprowadzają wodę i błoto pośniegowe spod czoła opony, co przyczynia się do zmniejszenia ryzyka wystąpienia zjawiska aquaplaningu. Opona posiada kierunkową rzeźbę bieżnika, która zwiększa bezpieczeństwo prowadzenia pojazdu zimą.

Sava eskimo s3+ jest dostępna w 8 rozmiarach, które uzupełniają paletę (37 rozmiarów) Sava eskimo s3.



Sava eskimo suv

Sava oferuje nową oponę zimową do aut klasy SUV. Sava eskimo suv zapewnia bardzo dobre osiągi na zaśnieżonych i oblodzonych drogach. Doskonałe parametry jezdne na mokrej nawierzchni gwarantuje kierunkowa rzeźba bieżnika. Głębokie i szerokie rowki obwodowe oraz poprzeczne skutecznie odprowadzają wodę i błoto pośniegowe spod czoła opony, dzięki czemu minimalizowane jest ryzyko wystąpienia poślizgu.

Wzmocniona konstrukcja opony doskonale radzi sobie z dużą masą pojazdu, gwarantując stabilność i kontrolę niezależnie od prędkości. Wysokie przebiegi opony zapewniane są dzięki zoptymalizowanej głębokości rowków obwodowych i poprzecznych, a także dzięki równomiernemu rozkładowi nacisku na całej szerokości kontaktu bieżnika z podłożem.

Sava eskimo suv gwarantuje znakomite właściwości jezdne. Opona posiada zwiększoną liczbę lameli (ich łączna długość wynosi 38 metrów). Dzięki temu gwarantowana jest lepsza trakcja pojazdu. Z kolei mieszanka gumowa na bazie krzemionki zapewnia zachowanie elastyczności opony nawet w czasie najniższych temperatur, co przekłada się na skrócenie drogi hamowania.

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony